Google wciąż najdroższą marką świata

Google wciąż najdroższą marką świata
Źródło zdjęć: © Google

30.04.2010 15:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obecnie marka Google jest wyceniana przez analityków firmy badawczej Millward Brown na 114,2 miliarda dolarów – kalifornijski potentat wyszukiwarkowy i tym razem wyraźnie prowadzi w rankingu BrandZ stu najdroższych marek świata. Na drugim miejscu plasuje się IBM z wartością 86,3 miliarda dolarów, a za nim Apple (83,2 miliarda dolarów) i Microsoft (76,3 miliarda dolarów).

Obecnie marka Google jest wyceniana przez analityków firmy badawczej Millward Brown na 114,2 miliarda dolarów - kalifornijski potentat wyszukiwarkowy i tym razem wyraźnie prowadzi w rankingu BrandZ stu najdroższych marek świata. Na drugim miejscu plasuje się IBM z wartością 86,3 miliarda dolarów, a za nim Apple (83,2 miliarda dolarów) i Microsoft (76,3 miliarda dolarów).

Kolejne pozycje zajmują przedsiębiorstwa spoza branży IT. Na miejscach piątym i szóstym listy Most Valuable Global Brands 2010 znalazły się Coca-Cola (68 miliardów dolarów) oraz McDonald’s (66 miliardów dolarów), a więc dwa symbole nowoczesnej amerykańskiej kultury żywienia. Kowboj Marlboro został wyceniony na 57 miliardów dolarów i zajmuje siódme miejsce, a potem znów mamy przedstawicieli branży technologicznej: China Mobile jest na miejscu ósmym (52,6 miliarda dolarów), dalej GE (45 miliardów dolarów) i Vodafone, który zamyka pierwszą dziesiątkę z wartością 44,4 miliarda dolarów.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także