Google wciąż najdroższą marką świata

Google wciąż najdroższą marką świata

Google wciąż najdroższą marką świata
Źródło zdjęć: © Google
30.04.2010 15:21

Obecnie marka Google jest wyceniana przez analityków firmy badawczej Millward Brown na 114,2 miliarda dolarów – kalifornijski potentat wyszukiwarkowy i tym razem wyraźnie prowadzi w rankingu BrandZ stu najdroższych marek świata. Na drugim miejscu plasuje się IBM z wartością 86,3 miliarda dolarów, a za nim Apple (83,2 miliarda dolarów) i Microsoft (76,3 miliarda dolarów).

Obecnie marka Google jest wyceniana przez analityków firmy badawczej Millward Brown na 114,2 miliarda dolarów - kalifornijski potentat wyszukiwarkowy i tym razem wyraźnie prowadzi w rankingu BrandZ stu najdroższych marek świata. Na drugim miejscu plasuje się IBM z wartością 86,3 miliarda dolarów, a za nim Apple (83,2 miliarda dolarów) i Microsoft (76,3 miliarda dolarów).

Kolejne pozycje zajmują przedsiębiorstwa spoza branży IT. Na miejscach piątym i szóstym listy Most Valuable Global Brands 2010 znalazły się Coca-Cola (68 miliardów dolarów) oraz McDonald’s (66 miliardów dolarów), a więc dwa symbole nowoczesnej amerykańskiej kultury żywienia. Kowboj Marlboro został wyceniony na 57 miliardów dolarów i zajmuje siódme miejsce, a potem znów mamy przedstawicieli branży technologicznej: China Mobile jest na miejscu ósmym (52,6 miliarda dolarów), dalej GE (45 miliardów dolarów) i Vodafone, który zamyka pierwszą dziesiątkę z wartością 44,4 miliarda dolarów.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)