Nokia najbardziej wartościową marką w Europie
18.09.2008 22:10, aktual.: 19.09.2008 09:02
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
European Brand Institute przedstawił w Wiedniu wyniki badania wartości marek europejskich. Przeanalizowano ponad 3000 marek korporacyjnych w 24 krajach i 16 branżach. Pierwszą pozycję zajęła Nokia.
European Brand Institute przedstawił w Wiedniu wyniki badania wartości marek europejskich. Przeanalizowano ponad 3000 marek korporacyjnych w 24 krajach i 16 branżach. Pierwszą pozycję zajęła Nokia.
Fiński koncern umocnił swoją pozycję, zyskując na wartości o 18% względem rankingu eurobrand2007 (w zeszłym roku również uzyskał pierwsze miejsce). Na trzecią pozycję wskoczyło Vodafone, korzystając z osłabienia koncernów Unilever i Telefonica.
- Nokia (38.283 mld euro)
- LVMH (34.907 mld euro)
- Vodafone (24.128 mld euro)
- Telefonica (22.550 mld euro)
- Unilever (21.638 mld euro)
- Mercedes-Benz (21.359 mld euro)
- BMW (20.061 mld euro)
- RBS (19.135 mld euro)
- France Telecom (19.123 mld euro)
- Deutsche Bank (18.172 mld euro)
Pełne zestawienie wyników znaleźć można na tej stronie.