Nokia najbardziej wartościową marką w Europie

Nokia najbardziej wartościową marką w Europie

18.09.2008 22:10, aktual.: 19.09.2008 09:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

European Brand Institute przedstawił w Wiedniu wyniki badania wartości marek europejskich. Przeanalizowano ponad 3000 marek korporacyjnych w 24 krajach i 16 branżach. Pierwszą pozycję zajęła Nokia.

European Brand Institute przedstawił w Wiedniu wyniki badania wartości marek europejskich. Przeanalizowano ponad 3000 marek korporacyjnych w 24 krajach i 16 branżach. Pierwszą pozycję zajęła Nokia.

Fiński koncern umocnił swoją pozycję, zyskując na wartości o 18% względem rankingu eurobrand2007 (w zeszłym roku również uzyskał pierwsze miejsce). Na trzecią pozycję wskoczyło Vodafone, korzystając z osłabienia koncernów Unilever i Telefonica.

  1. Nokia (38.283 mld euro)
  2. LVMH (34.907 mld euro)
  3. Vodafone (24.128 mld euro)
  4. Telefonica (22.550 mld euro)
  5. Unilever (21.638 mld euro)
  6. Mercedes-Benz (21.359 mld euro)
  7. BMW (20.061 mld euro)
  8. RBS (19.135 mld euro)
  9. France Telecom (19.123 mld euro)
  10. Deutsche Bank (18.172 mld euro)

Pełne zestawienie wyników znaleźć można na tej stronie.

Komentarze (6)