Zakup telewizora specjalnie na mundial? Skąpiec.pl: to realny trend

Zakup telewizora specjalnie na mundial? Skąpiec.pl: to realny trend

Zakup telewizora specjalnie na mundial? Skąpiec.pl: to realny trend
Źródło zdjęć: © IDG
27.05.2010 16:30, aktualizacja: 28.05.2010 10:10

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV.
Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się nawet o 25-30 proc. Porównywarka cen Skąpiec.pl opublikowała dane, z których widać wyraźną tendencję wzrostową w zakresie telewizorów z podświetleniem typu LED oraz odbiorników w technologii 3D.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV. Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się nawet o 25-30 proc. Porównywarka cen Skąpiec.pl opublikowała dane, z których widać wyraźną tendencję wzrostową w zakresie telewizorów z podświetleniem typu LED oraz odbiorników w technologii 3D.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV. Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się nawet o 25-3. proc.

Obraz
© (fot. IDG)

Porównywarka cen Skąpiec.pl obserwuje wyraźną tendencję wzrostową w zakresie telewizorów z podświetleniem typu LED oraz odbiorników w technologii 3D.

Użytkownicy serwisu Skąpiec.pl najwyraźniej uznali, że piłkarskie rozgrywki to idealny moment na wymianę telewizora. Porównywarka cen zestawiła popularność telewizorów LED (mierzoną ilością odsłon) w dwóch przedziałach czasowych: 01-1. maj 2010 oraz 01-18 kwiecień br.

Z uzyskanych danych wynika, że LED-y odnotowały ponad 1. proc. wzrost oglądalności. Dodajmy, że serwis odwiedzany jest miesięcznie przez ok. 2,3 mln internautów.

Znawcy rynku prognozują, że udział tej technologii w rynku telewizorów wyniesie w bieżącym roku od 2. do 40 proc. w zależności od producenta. Dodajmy, że w 2009 roku był szacowany na około 4-5 proc.

Wygląda na to, że przedmundialową rozgrywkę o portfele polskich kibiców wygrała w cuglach technologia koreańska. Wśród telewizorów z podświetleniem LED zdecydowany prym wiodą modele sygnowane logo Samsunga (34,69 proc. wskazań). Na drugim miejscu uplasował się Sharp (20,75 proc.), a ostatnią pozycję na podium zajął Sony (18,45 proc.).

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)