Orange i Sony Mobile razem na EURO 2012

Strona głównaOrange i Sony Mobile razem na EURO 2012
06.04.2012 11:51
Orange i Sony Mobile razem na EURO 2012
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012 - w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w atrakcyjnych promocjach, wydarzeniach i konkursach, w których do wygrania będą najnowsze smartfony SonyXperia. Ponadto, na klientów Orange będą czekały atrakcyjne prezenty związane z EURO 2012. Kupujący smartfony Xperia firmy Sony w ofercie Orange zyskają także szansę wygrania biletów na mecze.

Jednym z głównych elementów partnerstwa Orange i Sony Mobile Communications są m.in. konkursy realizowane w 1. Europejskich krajach, w których obecna jest marka Orange. Będą mogli w nich wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej - nie tylko klienci Orange: Orange Supporters’ Cup (www.supporterscup.orange.com) — uczestnicy konkursu będą mogli wziąć w nim udział indywidualnie lub w drużynach. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazdy na mecz otwarcia do Warszawy oraz mecz finałowy do Kijowa a także smartfony Xperia S.

Orange Golden Goal with Sony Mobile Communications —. W zabawie na profilu Orange w serwisie społecznościowym Facebook kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat piłki nożnej i wygrać pakiety VIP na mecz finałowy, a także produkty Sony PlayStation i smartfony Sony Xperia. Konkurs rozpocznie się w maju.

Klienci Orange będą mogli ponadto skorzystać z nowych promocji związanych z UEFA EURO 2012™. Będą one dostępne w salonach Orange w całej Europie oraz w Internecie i przez telefon. Dzięki współpracy z Sony Mobile Communications będą mieli szanse wygrania kuponów umożliwiających odbiór smartfonów, a także otrzymania specjalnych taryf i prezentów przy zakupie smartfonów Xperia.

- Dzięki współpracy z naszym partnerem - Sony Mobile Communications - jesteśmy w stanie zaoferować klientom i kibicom z całej Europy jeszcze więcej możliwości wygrania biletów na mecze od Orange, a także atrakcyjnych nagród, takich jak smartfony Xperia S —. powiedział Yves Maitre, Senior Vice President Mobile Multimedia and Devices, Orange. - W Orange staramy się wspierać pasje naszych klientów. Dzięki takim partnerskim inicjatywom fani futbolu będą mogli jeszcze ciekawiej przeżyć EURO 2012™i uczestniczyć w nim wraz z przyjaciółmi i rodzinami zarówno w domu, jak i na stadionie.

Pieter Pierle, Vice President, Director Global Account Orange, Sony Mobile Communications, powiedział: Partnerska współpraca z Orange pozwala nam skorzystać z połączenia siły obu marek, zaprezentować smartfony Xperia szerokiej grupie klientów Orange, a tym samym dotrzeć do kolejnych odbiorców. UEFA EURO 2012™. to duża impreza sportowa — postaramy się sprawić, by była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów naszych firm, dostarczając im wiele wrażeń dzięki możliwości skorzystania ze smartfonów Xperia.

Orange i Sony Mobile Communications współpracują od wielu lat, starając się zaoferować klientom nowe możliwości realizacji ich pasji: od muzyki - dzięki współpracy z Davidem Guettą nawiązanej w 201. roku, po sport, poprzez inicjatywy partnerskie takie jak w przypadku EURO 2012™.

Orange ma zaszczyt być sponsorem turnieju UEFA EURO 2012™. Jest to pierwsza ogólnoeuropejska inicjatywa sponsorską Orange. Uczestniczy w niej 1. europejskich krajów, w których marka jest obecna: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luksemburg, Mołdawia, Szwajcaria i Armenia. Ponadto, w Polsce Orange jest także oficjalnym partnerem technologicznym UEFA EURO 2012™. Orange wraz z UEFA opracowuje oficjalną aplikację mobilną mistrzostw. Klienci Orange korzystający ze smartfonów Xperia będą mogli otrzymać ją automatycznie.

Firma Sony Mobile Communications wprowadzi na rynek urządzenia Xperia U oraz Xperia P, które dołączyły do flagowego produktu z serii NXT - smartfonu Xperia S. Nowe telefony charakteryzują się wyjątkowym wzornictwem i oferują znakomite funkcje multimedialne w połączeniu z wydajnością, której klienci oczekują od urządzeń firmy Sony.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)