Użytkownicy iPhone'a najrzadziej klikają w reklamy

Użytkownicy iPhone'a najrzadziej klikają w reklamy

Użytkownicy iPhone'a najrzadziej klikają w reklamy
Źródło zdjęć: © iPhoneBlog.pl
16.09.2009 10:44, aktualizacja: 16.09.2009 12:31

Chitika, online’owa sieć reklamowa, przeprowadziła ostatnio badania, które dowiodły, że użytkownicy telefonu Apple, są najmniej podatni na reklamy internetowe. Badania miały na celu porównanie wykorzystania Internetu mobilnego i niemobilnego. Zostały przeprowadzone na ponad 92 milionach próbek, przy czym kliknięcia użytkowników Internetu mobilnego stanowiły zaledwie 1,4% (1,3 miliona kliknięć). Okazało się przy tym, że użytkownicy Internetu mobilnego są 50% mniej skłonni do kliknięć w reklamy.

Obraz
© (fot. iPhoneBlog.pl)

Spośród przeanalizowanych próbek użytkowników Internetu mobilnego, aż 66. stanowili posiadacze iPhone’a. Prawdopodobnie jest to związane z częstszym wykorzystaniem tego urządzenia do łączenia się z siecią globalną. Mimo wszystko miłośnicy Apple klikali w reklamy najrzadziej w porównaniu do użytkowników innych platform mobilnych.

Badania obaliły błędne opinie, jakoby użytkownicy Internetu mobilnego byli najbardziej podatną grupą na działanie reklamy internetowej. Chitika dopatruje się powodów w sposobie wykorzystywania tego rodzaju połączeń, twierdząc, że użytkownicy smartfonów najczęściej wiedzą czego szukają i całkowicie skupiają się na tym zadaniu, nie zwracając uwagi na reklamy.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)