Wyniki XIII edycji konkursu Impactor

Wyniki XIII edycji konkursu Impactor

Wyniki XIII edycji konkursu Impactor
Źródło zdjęć: © Impactor
04.03.2011 16:22, aktualizacja: 15.03.2011 14:48

1 marca na gali finałowej poznaliśmy wyniki XIII edycji konkursu Impactor (za rok 2010)

Laureaci:

Człowiek Roku Przemysłu Mediowego:

- Elżbieta Gorajewska, Dyrektor Zarządzający AGB Nielsen Media Research. W uzasadnieniu Akademii czytamy: „za konsekwencję w realizowaniu strategii firmy badawczej. Za skuteczne zarządzanie agencją badawczą, która stała się w Polsce liderem wśród firm prowadzących badania telemetryczne”.

Obraz
© (fot. Impactor)

Firmy Roku 2010:

- Agencja Reklamowa Roku 2010 – DDB Warszawa
- Agencja PR Roku 2010 – Ciszewski Public Relations
- Agencja BTL Roku 2010 – TEQUILA\Polska
- Agencja Interaktywna Roku 201. – 180heartbeats

Projekty Roku 2010:

- Projekt PR Roku – „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi” (MAGNIFICO dla AVON kontra rak piersi)
- Projekt Roku - Marketing Sportowy – „Samsung Athletic Cup 2010” (POLISH SPORT PROMOTION dla SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA)
- Event Roku -„Konferencja Facebook NOW” (ARBOinteractive)
- Projekt CSR Roku – „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi” (MAGNIFICO dla AVON kontra rak piersi)
- Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010 – „Świeć się na święta - z ENERGĄ!” (Konsorcjum: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto)
- Projekt Roku 2010 – Marketing Miejsc – „Mazury Cud Natury” (Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego)
- Projekt Roku 201. – Marketing Bezpośredni – „Zielone Światło dla domówki – LECH Premium” (AFEKT).

Uzasadnienia Akademii oraz prezentacje projektów dostępne będą na stronie www.impactor.pl

Obraz

W konkursie wyróżniono również Polkomtel S.A., a w szczególności Dyrektora Dariusza Matuszaka kierującego Departamentem Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel S.A., za wzorcowe działania w zakresie wykorzystania technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych.

Dodatkowo, już po raz szósty, partner konkursu, Centrum im. Adama Smitha przyznał nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został Jakub Strzyczkowski.

W tym roku konkursowi towarzyszyła konferencja prasowa i panel pt. „Marketing mobilny dziś i jutro”.

Impactor odbywa się od 199. roku. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Od 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.

Patroni medialni konkursu: Brief, Wp.pl, Mediarun.pl.
Współpraca: Centrum im. A. Smitha, KPMG, SARE, Insignia
Sponsor: POLKOMTEL SA – operator sieci Plus
www.impactor.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)