W tegorocznym badaniu konsumenckim PremiumBrand marka Orange - już po raz siódmy - otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Kandydatów do tej nagrody oceniano w czterech wymiarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne i marka jako pracodawca.
PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który zajmuje się badaniem reputacji marek w tak szerokim zakresie. Marka Orange otrzymała wysokie notowania we wszystkich czterech kategoriach, najwyżej oceniono ją w kategoriach: "marka jako pracodawca" oraz "zaangażowanie społeczne". Znajomość brandu jest bardzo powszechna, ponieważ aż 9. proc. respondentów zadeklarowało, że zna markę Orange. Podobnie jak w wymiarze znajomości, również w przypadku korzystania z marki, Orange lokuje się na bardzo wysokim poziomie.
Badania PremiumBrand są realizowane od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem rangi tej wartości w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, a oczekuje od marki głębszych wartości: takich jak etyka w biznesie, szacunek do tradycji czy wrażliwość ekologiczna.