Nokia po raz dziesiąty wybrana marką najbardziej godną zaufania
Marka Nokia została uhonorowana Kryształowym Godłem w tegorocznej, X już edycji badania European Trusted Brands organizowanego przez wydawnictwo Reader’s Digest. Od dziesięciu lat, a więc od pierwszej edycji badania, marka Nokia odnotowuje zwycięstwa w kategorii "Telefon Komórkowy” zarówno w Polsce, jak i Europie.
07.05.2010 | aktual.: 07.05.2010 12:45
Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 201. stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. Zadaniem konsumentów jest wskazanie marek, którym ufają najbardziej.
Polscy uczestnicy badania wskazywali marki godne zaufania w 2. kategoriach wspólnych dla 16 krajów i w 13 kategoriach wybieranych lokalnie. W tegorocznej edycji badania markę, której ufają najbardziej wskazało 32 163 respondentów. Marka Nokia została najwyżej oceniona przez badanych według czterech kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta, za co otrzymała Kryształowe Godło European Trusted Brands 2010.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands przyczynia się także do pogłębienia charakterystyki typowego Europejczyka. Pozwala na poznanie nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.