Orange marką Telekomunikacji Polskiej

Orange marką Telekomunikacji Polskiej
Źródło zdjęć: © Livingmedia

16.04.2012 07:10, aktual.: 16.04.2012 13:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię produktu Open, czyli kompletny pakiet usług mobilnych i stacjonarnych. To także nowy standard obsługi oraz dostęp klientów stacjonarnych do takich programów jak Środy z Orange czy loteria biletów na UEFA EURO2012.

- Nowa marka pokazuje naszą gotowość na nowe wyzwania. Wielokrotnie podkreślałem, że naszym celem jest stworzenie unikatowej oferty dla klientów pod jedną marką Orange. Żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe stało się faktem. Kluczem do tych zmian jest konwergencja i jestem dumny, że Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open. Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce –. mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Poza dostępem do konwergentnej oferty Orange Open już wkrótce zaproponujemy każdemu klientowi oglądanie tych samych programów telewizyjnych i filmów w telewizorze, na komputerze, tablecie i telefonie. Przygotowaliśmy też specjalne promocje, np. 100. minut na powitanie w Orange, nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do atrakcji zarezerwowanych do tej pory dla klientów usług mobilnych, takich jak loteria biletów na UEFA EURO 2012™, Środy z Orange i Orange Warsaw Festival.

Nasi klienci w jednym salonie załatwią zarówno sprawy dotyczące usług mobilnych jak i stacjonarnych, niezależnie od tego czy należą do TP czy PTK Centertel. Pod marką Orange będziemy oferować też wszystkie nasze dotychczasowe usługi.

Nasze propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Na preferencyjnych warunkach dostarczamy internet do ponad 1. tys. szkół. Aktywnie uczestniczymy w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne oferując bezpłatny internet dla ponad 3,5 tys. placówek.

Teraz dołącza kolejny projekt, 5. Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pracownie Orange uzyskały patronat Magdaleny Gaj, prezes UKE.

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług na polskim rynku. Powiększamy wielką, międzynarodową rodzinę Orange, z której usług na 5 kontynentach korzysta 22. mln klientów. Orange jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku została uznana za 36 markę w globalnym rankingu Millward Brown BrandZ, a jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD. To marka godna zaufania, przyjazna i nowoczesna.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także