Konkurs na firmowy blog roku po raz drugi

Do 15 listopada firmy i instytucje zgłaszać mogą kandydatury swych blogów do konkursu, w którym zostanie wybrany Firmowy Blog Roku 2009. To druga edycja konkursu.

Konkurs na firmowy blog roku po raz drugi
Źródło zdjęć: © Blogifirmowe.wordpress.com

Otwartość komunikacji, częstotliwość wpisów, ilość autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy oraz ilość i jakość komentarzy, a także wygląd, nawigacja, usability to cechy, które oceniane będą w drugiej edycji konkursu na firmowy blog roku. Najważniejszym kryterium będzie jednak wpływ blogu na komunikowanie się firmy z otoczeniem.

Celem projektu jest promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji.

Kandydatury do drugiej edycji konkursu przyjmowane są na stronie Blogi Firmowe do 15 listopada 2009 r. Jedna firma może zgłosić dowolną liczbę blogów. _ Polskie firmy nadal mają problemy wykorzystaniem blogów jako narzędzi komunikacji _ - mówi Dominik Kaznowski pomysłodawca i organizator konkursu. _ Dlatego, za pomocą konkursu, chcemy promować najlepsze przykłady, edukować decydentów i zachęcać do przełamywania stereotypów w dialogu na osi firma-klient _.

Zwycięzcy wyłonieni zostaną w 4 kategoriach: blog młody (działający od 3 do 6 miesięcy), blog dojrzały (od 6 do 1. miesięcy) i blog profesjonalny (powyżej roku), a także blog instytucji (powyżej 3 miesięcy). Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż do 15 grudnia 2009 r.
W skład jury wchodzą Dominik Kaznowski, Jarosław Sobolewski (IAB Polska), Joanna Gajewska (Nasza-klasa.pl), Marek Woźniak (netPR), Michał Macieżyński (Fundacja InternetPR), Maciej Budzich (Mediafun), Krzysztof Adamus (Opcom), Maciej Zawadziński (Brand New Media) oraz Aleksander Winciorek (Think-a-head.org).

W zeszłym roku do konkursu zgłoszono 43 blogi w 3 kategoriach. Wśród blogów młodych triumfował blog Agencji Euro RSCG Sensors, w kategorii blogów dojrzałych zwyciężył blog mBanku, a wśród profesjonalnych najlepszy był blog e-Lady.pl.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)