Nowe odsłony serwisów ipla i muzo

Nowe odsłony serwisów ipla i muzo

Nowe odsłony serwisów ipla i muzo
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
12.12.2012 09:15, aktualizacja: 12.12.2012 12:06

Nowa ipla, to wzbogacona oferta programowa, nowe pakiety i aplikacje, usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony www.ipla.tv. Nowa odsłona muzo, to nowe logo, nowi wykonawcy oraz nowe treści, aplikacje mobilne i funkcjonalności.

Nowe treści w ofercie ipla

Oferta programowa ipla wzbogacona została o treści VOD oraz kanały linearne od nowych dostawców. Z dotychczasowymi partnerami –. m.in. Kino Świat, SPI, Best Film, Syrena Films, Vivarto, Hagi - poszerzone zostały umowy, dzięki którym wybrane treści można teraz oglądać na większej liczbie urządzeń.

Podpisane zostały nowe umowy ze studiami Warner Bros i Disney, dystrybutorem Galapagos, Festiwalem Plus Camerimage, dzięki którym oferta filmowa ipla została wzbogacona o nowe tytuły. Dziś klienci mogą wybierać spośród 150. filmów pełnometrażowych, wśród których są największe nowości i megahity.

Dzięki długoterminowym umowom podpisanym z Telewizją Polsat i TVP rozszerzona została także oferta seriali –. do ponad 100 tytułów z ponad 9 tys. dostępnych odcinków. Obecnie już około 20 odcinków różnych tytułów Telewizji Polsat i TVP jest emitowanych w ciągu tygodnia przed ich emisją w telewizji.

Kanały Eurosport HD i Eurosport 2 HD wzbogacają w niedawno uruchomionym pakiecie iplaSPORT (bez zmiany ceny) zestaw tematycznych telewizji linearnych, wśród których są także: Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Fightbox. Dostęp do transmisji sportowych mają już także właściciele telewizorów typu SmartTV firmy LG, wkrótce oferta obejmie kolejne modele odbiorników.

Nowa odsłona ipla wiąże się także z odświeżeniem całego serwisu. Wzbogacone zostały funkcjonalności aplikacji na różne urządzenia. Strona zmieniła swój wygląd, zyskując nową białą kolorystykę, lekki charakter, czytelniejszą nawigację oraz uproszczone systemy płatności. Konto na stronie można integrować z aplikacjami oraz z serwisem Facebook.

Muzo –. już 1,5 miliona utworów

Cyfrowy Polsat rozbudowuje ofertę muzo, która dziś zawiera ponad 1,5 miliona najpopularniejszych utworów z wytwórni EMI (nowość), Magic Records (nowość), SONY Music, Universal Music oraz wielu innych polskich wytwórni i artystów.

Muzo zyskało nowy logotyp, wersję „trial”. umożliwiającą nieograniczone korzystanie ze wszystkich funkcji aplikacji przez dwa tygodnie oraz nowe aplikacje mobilne. Bezpłatnie można korzystać z muzo także dzięki podstawowemu poziomowi dostępu, w którym w ramach aplikacji na komputery można słuchać 20 godzin muzyki z całej biblioteki miesięcznie, emitowanej wraz z reklamami. Dostęp do bazy muzyki można mieć za pomocą aplikacji na komputery oraz aplikacji na urządzenia mobilne. W najbliższych dniach na rynku pojawi się aplikacja na iPhone’y oraz nowa wersja aplikacji dla systemu Android.

Szczególną wartością muzoGO jest możliwość pobierania wybranych utworów lub albumów oraz tworzenie playlist i zapisywanie ich do pamięci telefonu, tak aby można było ich słuchać także poza zasięgiem Internetu. Dostęp do nielimitowanej liczby utworów w takim zakresie jest możliwy w modelu subskrypcyjnym przy utrzymywaniu aktywnego abonamentu.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)