Amazon przeprasza. "Sposób rozwiązania naszego problemu był głupi"

Amazon przeprasza. "Sposób rozwiązania naszego problemu był głupi"

Amazon przeprasza. "Sposób rozwiązania naszego problemu był głupi"
Źródło zdjęć: © Amazon
24.07.2009 13:30, aktualizacja: 24.07.2009 15:12

Sklep internetowy Amazon przeprosił za zdalne usunięcie z e-czytników Kindle najważniejszych dzieł George'a Orwella

Przypomnijmy że, kilka dni temu sklep internetowy Amazon usunął zdalnie z pamięci e-czytników Kindle swoich klientów (oraz swojej oferty) wcześniej zakupione przez nich najważniejsze dzieła George'a Orwella - "1984. i "Folwark zwierzęcy". Powód? Wydawca, który dodał wspomniane tytuły do oferty Amazona nie posiadał do nich praw.

Obraz
© (fot. Amazon)

Decyzja sklepu (pomimo tego, że zwrócił on pieniądze za skasowane e-booki) spotkała się z ostrą falą krytyki. Jeff Bezos, dyrektor generalny i przewodniczący zarządu Amazon.com, wydał w związku z tym oświadczenie, w którym przeprasza za sposób w jaki jego firma rozwiązała zaistniały problem.

"_ Sposób rozwiązania naszego problemu był głupi i bezmyślny. Całkowicie zasłużyliśmy na otrzymaną krytykę _" - powiedział Jeff Bezos.

Bezos stwierdził również, że ta bolesna dla jego firmy pomyłka pomoże jej w przyszłości podejmować trafniejsze decyzje.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)