Wszystko o rynku mobilnym na konferencji mobileStandard 2011

Wszystko o rynku mobilnym na konferencji mobileStandard 2011

Wszystko o rynku mobilnym na konferencji mobileStandard 2011
19.05.2011 10:36, aktualizacja: 19.05.2011 13:57

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedaż komputerów PC - to jasny sygnał, że mobile to przyszłość

MobileStandard 2011 to krok w kierunku najnowszych trendów na rynku mobilnym oraz jego wpływu na biznes online. W tym roku sprzedaż smartfonów po raz pierwszy wyprzedziła sprzedaż komputerów PC - to jasny sygnał, że mobile to przyszłość.

W trakcie dwóch dni konferencji swoje prezentacje pokażą najwięksi eksperci w Polsce, poruszając przy tym kluczowe zagadnienia. Jak działać w tak dynamicznym środowisku? Jak zwiększać czytelnictwo treści? Jak prezentować treści na wielu urządzeniach i w wielu ekosystemach? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą prelegenci konferencji mobileStandard 2011 w Warszawie w dniach 24-2. maja.

Blok „Mobile w liczbach” otworzy Dominik Błaszczykiewicz z Internet Standard, który po krótkim wstępie odda głos Tomaszowi Mosiowi, Grzegorzowi Olkusznikowi i Guillaume Guerrinowi z GfK, aby opowiedzieli o nowych urządzeniach mobilnych dla internetu. Zaraz po nich na scenie pojawi się Sebastian Baberowski z prezentacją „Mała sieć, wielkie zmiany”. Blok zamkną wystąpienia Piotra Pajewskiego, prezesa zarządu Telecom Media i Mariusza Jarzębowskiego z Microsoftu.

Sekcję „Mobile Commerce” rozpocznie Mariusz Gliński z banku Raiffeisen prezentacją o trendach, faktach i mitach w bankowości mobilnej. O tym czy bankowość elektroniczna przechodzi ewolucję, czy rewolucję opowie Paweł Kucharski, dyrektor mBanku. Następnie Marco Hauprich, mobile & new media director serwisu HRS, zabierze nas na wycieczkę po świecie podróży i stosowanych w nich rozwiązań mobilnych. O skutecznych metodach zwiększania sprzedaży dzięki wykorzystaniu kanałów mobilnych opowie Dariusz Kocięcki z LookSoft, a Bartosz Witoń z Allegro pokaże prezentację pod tytułem
„Wystarczy jedno zdjęcie, aby... - czyli narzędzia mobilne Grupy Allegro”. Dzień zakończymy z Tomaszem Krajewskim i Pawłem Gołubiakiem, którzy powiedzą wszystko o mobilizacji procesów B2. i B2C przy użyciu aplikacji dla smartfonów.

Zapowiedź występu Marcina Bobowicza z Wirtualnej Polski

Drugi dzień konferencji otworzy blok „strategie mobilne dla wydawców”, który rozpocznie prezentacja Marka Millera na temat próby zarabiania na treściach. Następnie spróbujemy znaleźć „mobilne Klondike” z Maciejem Wichą z Gazeta.pl, a Stefan Nowak, head of mobile w grupie Onet.pl, opowie o konstrukcji Perpetuum Mobile, czyli co zrobić, żeby na tym zarobić. Później na scenie pojawią się Paweł Janecki i Marcin Bobowicz z Wirtualnej Polski i podejmą niezwykle interesujący temat smartfonów i tabletów, a także spróbują przewidzieć co nas czeka w przyszłości. Rafał Oracz powie, jakich błędów muszą się wystrzegać wydawcy Magletów, a blok zamknie Szymon Włochowicz, kierownik produktu kanału mobilnego w Naszej Klasie.

Blok o reklamie i marketingu mobilnym zaczniemy prezentacją Lucjana Exnera i Tomasza Samula z Mobilvi, którzy powiedzą jakich efektów należy oczekiwać od reklamy w internecie. Następnie Piotr Surmacki przedstawi między innymi wizję tego, jak może wyglądać ekosystem mobile w przyszłości. Na zakończenie bloku Filip Miłeszewski z Listonic opowie o marketingu mobilnym w branży FMCG.

Ostatni blok poświęcony AR, geolokalizacji i rozrywce rozpocznie King Yiu Chu, wyjaśniając dokładnie czym jest Augmented Reality i pokazując praktyczne przykłady zastosowania. O niezwykle popularnej ostatnio tematyce geolokalizacyjnej dowiemy się więcej od Pawła Kozłowskiego, który pokaże prezentację między innymi o mobilnej nawigacji w życiu codziennym i przyszłości usług geolokalizacyjnych. Konferencję mobileStandard 2011 zakończy Wojciech Ozimek, współzałożyciel One2Tribe, opowiadając o rynku gier mobile w Polsce i na świecie, gamifikacji i platformach społecznościowych.

Serdecznie zapraszamy!

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)