Cyfrowy Polsat o pozyskiwaniu klientów
13.08.2008 20:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Cyfrowy Polsat, który pod koniec czerwca rozpoczął świadczenie usług MVNO, nie spodziewa się pozyskania do końca roku 1 mln klientów, która to liczba miałaby spowodować, że projekt ten będzie miał pozytywną EBITDA.
Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu poinformował, że spółka zakłada stopniowe pozyskiwanie klientów telefonii mobilnej. _ Wystartowaliśmy tylko z ofertą pre-paidową bez żadnej reklamy. We wrześniu planujemy start post-paidu i start kampanii reklamowej. Zakładamy stopniowe pozyskiwanie klientów _ - powiedział. Na pytanie PAP kiedy Cyfrowy Polsat zdobędzie 1 mln klientów prezes odpowiedział: _ Nie należy się tego spodziewać w tym roku _.
Cyfrowy Polsat uruchomił usługę telefonii komórkowej w oparciu o sieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej. Spółka zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjn i będzie działać w oparciu o własny kod dostępu PL12, własne punkty styku i umowy interconnectowe. Cyfrowy Polsat posiada również własny system billingowy i CRM.
Więcej o ofercie Cyfrowego Polsatu pisaliśmy w tej wiadomości.