Samsung nabija się z Apple w swoich nowych reklamach

Samsung nabija się z Apple w swoich nowych reklamach
Źródło zdjęć: © Gizmodo.pl

23.11.2011 13:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Jeśli wygląda tak samo, to jak ludzie się zorientują, że go wymieniłem na nowszy model?" czy "Nie mogę mieć Samsunga, jestem kreatywny. - Stary, jesteś baristą" to niektóre z prztyczków w nos, które Samsung sprzedaje Apple w najnowszej reklamie białego modelu Samsunga Galaxy S II.

Koreańczycy lubią dolewać oliwy do ognia - to nie pierwszy raz, kiedy nabijają się z nie tyle wad, co słabości gadżetów wyprodukowanych przez firmę z Cupertino. Poprzednim razem Samsung wykorzystał chimerycznie działającą antenę iPhona 4 do wypromowania swojego pierwszego Galaxy S. Tym razem wziął na cel stojących w kolejkach po iGadżety wyznawców Apple:

Łączność 4G, sporych rozmiarów ekran - tymi cechami, nieposiadanymi przez żadnego z iPhonów, Samsung stara się przekonać przyszłych użytkowników słuchawki Apple do Galaxy S II. Ocenę tego, który z tej dwójki jest lepszy pozostawię wam, sam zaś jeszcze raz obejrzę tę reklamę i uśmiechnę się pod nosem.

Samsung zapowiedział więcej zabawnych reklam, które będą miały za zadanie nie tyle walczyć z fanboy'ami Apple, co przekonać ich do swoich produktów. Myślicie, że mają szansę?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (160)
Zobacz także