Apple sprzedaje olbrzymie ilości iPadów, ale zarazem sukcesywnie zmniejsza ilość zamówień na nowe. Anulowano ponad ćwierć zamówień u podwykonawców. Dlaczego? Nie wiadomo.
Cięcia w zamówieniach będą dotkliwe dla podwykonawców takich, jak Hon Hai Precision Industry. Po tych cięciach, Apple planuje wprowadzić na rynek w tym roku od 10,9 miliona do 1. milionów iPadów.
Jak dotąd, w drugim kwartale bieżącego roku sprzedało się 9,2. miliona tabletów Apple’a, nareszcie równoważąc popyt z podażą (jak dotąd w sklepach brakowało urządzeń). Z pewnością dalej będzie się sprzedawał wielokrotnie lepiej, niż konkurencja w postaci Xooma, Galaxy Taba czy Playbooka. Ale czy owe cięcia nie oznaczają też, że szał na tablety powoli mija?
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Chrome szybszy niż jego użytkownicy"