Awaria Inteligo - klienci chwilowo pozbawieni dostępu do swoich kont

Awaria Inteligo - klienci chwilowo pozbawieni dostępu do swoich kont

Awaria Inteligo - klienci chwilowo pozbawieni dostępu do swoich kont
08.02.2009 14:01, aktualizacja: 09.02.2009 09:15

Jak informuje portal tvn24.pl wczoraj w nocy oraz dziś w godzinach porannych klienci Inteligo mieli poważne problemy by zalogować się na swoje konta w Sieci. Co więcej, kłopoty pojawiły się również przy próbach płacenia kartą. Niemożliwe było również wybranie pieniędzy z bankomatu.

Problemy z dostępem do kont Inteligo wystąpiły wczoraj wieczorem oraz dziś w godzinach porannych. Klienci banku nie mogli zalogować się na swoje konta w Internecie. Niemożliwe stało się również płacenie kartą czy wybranie gotówki z bankomatu.

Na początku przedstawiciele banku utrzymywali, że przyczyną utrudnień są prace modernizacyjne. Warto zaznaczyć, że na stronie internetowej Inteligo nie zostały podane żadne wyjaśnienia informujące klientów o ewentualnych utrudnieniach.

Dziś okazało się, że przyczyną kłopotów z dostępem do kont była awaria. Rzeczniczka PKO BP przeprosiła za wszystkie niedogodności.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)