Awaria Inteligo - klienci chwilowo pozbawieni dostępu do swoich kont
Jak informuje portal tvn24.pl wczoraj w nocy oraz dziś w godzinach porannych klienci Inteligo mieli poważne problemy by zalogować się na swoje konta w Sieci. Co więcej, kłopoty pojawiły się również przy próbach płacenia kartą. Niemożliwe było również wybranie pieniędzy z bankomatu.
Problemy z dostępem do kont Inteligo wystąpiły wczoraj wieczorem oraz dziś w godzinach porannych. Klienci banku nie mogli zalogować się na swoje konta w Internecie. Niemożliwe stało się również płacenie kartą czy wybranie gotówki z bankomatu.
Na początku przedstawiciele banku utrzymywali, że przyczyną utrudnień są prace modernizacyjne. Warto zaznaczyć, że na stronie internetowej Inteligo nie zostały podane żadne wyjaśnienia informujące klientów o ewentualnych utrudnieniach.
Dziś okazało się, że przyczyną kłopotów z dostępem do kont była awaria. Rzeczniczka PKO BP przeprosiła za wszystkie niedogodności.