Awaria w Banku Millennium. Klienci mieli utrudniony dostęp do kont [AKTUALIZACJA]
27.01.2020 12:28, aktual.: 27.01.2020 15:25
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Bank Millennium poinformował klientów, by przygotowali się na problemy z dostępem do swoich kont. Bank zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, jednak na razie wciąż występują kłopoty z logowaniem.
Aktualizacja: O godzinie 15:00 otrzymaliśmy od Banku informację, że "serwis internetowy Millenet i aplikacja mobilna Banku Millennium działają prawidłowo".
Internauci zgłaszają bardzo duże problemy z bankowością internetową i mobilną Banku Millennium. Problem dotyczy przede wszystkim logowania się na swoje konta, jednak niektórzy zauważają też problem z wykonywaniem przelewów.
- Aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia - czytamy komentarz Banku Millennium.
Bank poinformował o problemach za pośrednictwem Twittera, jednak na razie brakuje szczegółów dotyczących przyczyny awarii. Jak wynika z danych z serwisu Downdetector, problem dotyczy mieszkańców całej Polski.
Na szczęście tego typu awarie zwykle nie trwają długo, a banki starają się w przeciągu kilku godzin rozwiązywać problemy i większe awarie. Mamy nadzieję, że i tym razem będzie tak samo.