Awaria w banku Pekao. Klienci mają ograniczony dostęp do kont
W piątkowe popołudnie doszło do poważnej awarii w systemach banku Pekao. Klienci zgłaszają trudności z logowaniem się do systemu oraz z płatnościami kartą.
Klienci banku Pekao zgłaszają poważne trudności z logowaniem się do konta z pomocą aplikacji mobilnej PeoPay.
- Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Cały czas pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie aplikacji - podaje Pekao, kiedy klienci próbują zalogować się do aplikacji mobilnej.
Bank zachęca użytkowników do logowania się z pomocą strony internetowej, jednak niektórzy użytkownicy zwracają uwagę, że występują również problemy z płatnościami kartą.
Poprzednie podobne tego typu awarie był naprawiane w przeciągu 1-2 godzin, ale klienci Pekao skarżą się na trudności już od ok. godziny 12:00. Mamy nadzieję, że bank szybko upora się z problemem.