Telewizory: kupujemy ich mniej, ale za to większe
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
09.10.2014 10:43, aktual.: 09.10.2014 12:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Sprzedaż telewizorów nie idzie jak dawniej, ale chętniej kupujemy
coraz większe odbiorniki - informuje "Gazeta Wyborcza".
Z danych GfK wynika, że w ostatnim roku (od września 201. r. do sierpnia tego roku) w Polsce sprzedano ok. 2,4 mln telewizorów - o 120 tys. sztuk mniej niż rok wcześniej.
W wakacje sprzedaż telewizorów ruszyła - w lipcu skoczyła o 9,2 proc. w skali roku, a w sierpniu - aż o 15,2 proc.
Największy wzrost sprzedaży zanotowały telewizory w rozmiarach 50-5. cale. Ale największą część rynku wciąż mają 32-calowe (co trzeci sprzedany egzemplarz) i 40-42-calowe (kolejne 30 proc. sprzedaży).