Pracownik firmy PR-owej przypisuje sobie zasługi Steve'a Jobsa
W biografii Steve'a Jobsa, Walter Isaacson przedstawia go jako głównego twórcę i promotora kampanii reklamowej Apple pod tytułem "Think different". Okazuje się, że prawda mogła wyglądać zupełnie inaczej.
Rob Siltanen, prezes agencji reklamowej Siltanen & Partners postanowił zaprzeczyć temu stwierdzeniu na łamach Forbes'a, w którym opisał historię powstawania słynnej kampanii reklamowej w 199. w Los Angeles. Próbę przypisania Jobsowi wszystkich zasług Siltanen nazwał "rewizjonizmem historycznym".
Czy oświadczenie prawdziwego twórcy kampanii "Think different" (będącej przeróbką ówczesnego sloganu IBM "Think") będzie początkiem procesu ujawniania pozostałych, mało przychylnych zmarłemu niedawno współtwórcy Apple historii odczarowujących jego geniusz i perfekcjonizm? Teraz, kiedy nie żyje, jego zasługi może przypisać sobie praktycznie każdy...