Nowy system obsługi lojalnościowej klientów Plusa

Nowy system obsługi lojalnościowej klientów Plusa

Nowy system obsługi lojalnościowej klientów Plusa
09.07.2008 18:45

Spółka Infovide-Matrix zakończyła implementację kompleksowego systemu klasy CRM w Polkomtelu. Wdrożenie składające się z kilkunastu projektów zaowocowało uruchomieniem rozbudowanego systemu obsługi lojalnościowej klientów Plusa.

W okresie siedmiu lat zostało zrealizowanych kilkanaście pełnych projektów wdrożeniowych, składających się na system wspierający proces obsługi zatrzymaniowej klientów sieci Plus. System służy do wspierania sprzedaży oferty lojalnościowej na rynku usług telekomunikacyjnych.

Wdrożone rozwiązanie zapewnia personalizację oraz gwarantuje spójność głównych kanałów kontaktu w trakcie działań kampanijnych. Dzięki temu skutecznie wspiera i kontroluje procesy lojalnościowe zachodzące w ramach zróżnicowanych struktur sprzedaży oraz obsługi klienta.

_ Zmiany zachodzące na rynku telekomunikacyjnym, w tym bardzo wysoka konkurencja, wymagają od operatorów szczególnej dbałości o lojalność ich klientów, stąd rozwiązania wspierające wszelkie procesy związane z obsługą klienta są teraz szczególnie istotne _ - powiedział Marcin Zagdański, dyrektor grupy kompetencyjnej EPS w Infovide-Matrix.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)