Nokia chce miliarda dusz

Nokia chce miliarda dusz

Nokia chce miliarda dusz
16.09.2010 09:49

Nokia podczas dorocznego spotkania Nokia World przedstawiła strategię, której celem jest zapewnienie dostępu do Internetu kolejnemu miliardowi ludzi. Aby go zrealizować, firma planuje oferować na rynkach wschodzących zaawansowane, a jednocześnie przystępne cenowo telefony komórkowe i dostosowane do lokalnej specyfiki usługi Ovi.

Mary McDowell, wiceprezes działu telefonów komórkowych z Nokia, podkreśliła podczas swojego przemówienia, że firma planuje utrzymać pozycję lidera w branży rozwiązań do komunikacji głosowej oraz transmisji danych dla szerokiego grona odbiorców. „Przechodząca do ery informacji grupa właścicieli telefonów komórkowych przewyższy liczebnie grupę posiadaczy komputerów”. - powiedziała McDowell. „W sytuacji, gdy 80 procent populacji świata znajduje się w zasięgu masztów telefonii komórkowej, dla wielu z miliarda nowych użytkowników Internetu to telefon, a nie komputer, umożliwi pierwszy dostęp do usług online”.

Obraz
© Nokia C3 Touch and Type (fot. Nokia)

Odświeżona oferta - Nokia C3 Touch and Type
Niedługo po wprowadzeniu na rynek modelu X3 typu Touch and Type firma Nokia przedstawiła drugi telefon z ekranem dotykowym oraz tradycyjną klawiaturą —. C3 Touch and Type. Ten klasyczny model z serii S40 w obudowie ze stali nierdzewnej, jest wyposażony w aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 Mpix z lampą błyskową, odtwarzacz muzyczny i radio FM. Urządzenie obsługuje sieci 3G i WLAN, a także karty pamięci o pojemności do 32 GB. Telefon umożliwia szybki dostęp do wiadomości, poczty e-mail oraz aplikacji i gier z Ovi. Urządzenie ma kosztować około 145 euro bez podatków i dopłat powinno trafić do sprzedaży w czwartym kwartale br.

McDowell podkreśliła również, że klienci z całego świata potrzebują nie tylko solidnych i przystępnych cenowo urządzeń, ale także aplikacji umożliwiających szybki, łatwy i niedrogi dostęp do potrzebnych informacji lokalnych oraz globalnych. „Na rynku tradycyjnych telefonów komórkowych coraz ważniejsze stają się nowe rodzaje usług oraz zaawansowane oprogramowanie kojarzone wcześniej wyłącznie ze smartfonami” - wyjaśniła. „Wprowadzamy usługi dostosowane do potrzeb odbiorców w zakresie łączności, dostępu do informacji oraz cen”.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)