Mobilne usługi bankowe w BZ WBK dla klientów Plusa

Mobilne usługi bankowe w BZ WBK dla klientów Plusa

Mobilne usługi bankowe w BZ WBK dla klientów Plusa
Źródło zdjęć: © jupiterimages
15.03.2011 07:45, aktualizacja: 15.03.2011 10:14

Polkomtel oraz Bank Zachodni WBK rozpoczynają współpracę w oparciu o strategiczne porozumienie dotyczące wspólnego rozwijania i dystrybuowania produktów finansowych wspieranych przez technologię mobilną. Celem porozumienia jest wprowadzanie na rynek produktów i usług, łączących sferę finansową z możliwościami jakie daje nowoczesna telekomunikacja.

W ramach współpracy Banku Zachodniego WBK oraz Polkomtela, klientom sieci Plus zaoferowane zostanie specjalnie dedykowane konto osobiste wzbogacone o mobilne rozwiązania finansowe, dostępne za pomocą telefonii komórkowej takie, jak eBanking - usługi bankowości elektronicznej, mBanking - bankowość mobilna oraz smsBanking - dokonywanie transakcji za pomocą SMS.

Obraz
© (fot. jupiterimages)

_ Spodziewamy się, że w początkowym okresie wspólną ofertą zainteresowani będą głównie klienci nastawieni na nowinki technologiczne, traktujący swój telefon komórkowy jak centrum zarządzania czasem, którzy zyskają w ten sposób możliwość zarządzania także swoimi finansami. Jesteśmy przekonani, że łącząc najlepsze z obu światów, finansów i telekomunikacji, stworzymy ofertę, która przekona szerokie grono klientów _ - powiedział wiceprezes Polkomtela Krzysztof Kilian.

Prace wdrożeniowe w obszarze rozwoju produktów oraz ich komercjalizacji w sieci sprzedaży operatora będą prowadzone przez Polkomtel w ramach dedykowanej spółki zależnej Polkomtel Business Development. Spółka ta będzie koncentrowała się na wprowadzaniu produktów finansowych i ubezpieczeniowych wzbogaconych technologią mobilną do oferty operatora.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)