Usługi PlusBanku dostępne w sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu

Usługi PlusBanku dostępne w sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

08.04.2014 14:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Plus i Cyfrowy Polsat uruchamiają drugi etap programu smartDom, który zapewnia klientom obydwu operatorów dodatkowe korzyści za korzystanie z konta PlusBanku. Jednocześnie usługi PlusBanku zostają zaoferowane w blisko 1200 punktach sprzedaży obydwu operatorów.

Program smartDom umożliwia oszczędzanie przez dodawanie kolejnych usług - klienci otrzymują rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na każdy kolejny produkt, na który podpisują umowę. Obejmował on dotychczas usługi telewizji, dostępu do Internetu i telefonii. Teraz abonenci korzystający z Konta Plus w PlusBanku mogą dodatkowo:
- obniżyć abonament wybranej usługi o 5 proc. za każde 500 zł wydane kartą debetową lub kredytową oraz naklejką MasterCard PayPass lub
- zyskać 5 proc. do wartości doładowania dla telefonu Plus Mix lub Plus na Kartę.

W sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu będzie można również skorzystać z kredytu gotówkowego.

Dla wygody korzystania z usług bankowych przygotowana została także aplikacja mobilna plusbank24, która dostępna jest na smartfony z systemem Android, iOS oraz Windows Phone. W ramach aplikacji można:
- wykonać dowolne przelewy (krajowe, do US i ZUS, zlecenia stałe),
- sprawdzić stan konta,
- sprawdzić historię transakcji kartą debetową lub kredytową,
- doładować on-line telefon komórkowy,
- założyć lokaty, a także nimi zarządzać (zakładanie lokat także w sposób zdalny, bez konieczności wizyty w oddziale banku),
- zarządzać kredytami, kartami oraz e-fakturami.

Klienci Plusa i usługi internetowej Cyfrowego Polsatu nie ponoszą opłat za transmisję danych, korzystając z aplikacji na terenie Polski.