Koszalin zwyciężył w rywalizacji alleMIASTO

Koszalin zwyciężył w rywalizacji alleMIASTO

17.11.2009 11:22, aktual.: 17.11.2009 11:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Koszalinianie zwyciężyli w rywalizacji o miano najbardziej oszczędnego miasta w rozmiarze M i to w Koszalinie zorganizowany zostanie koncert sylwestrowy, ufundowany przez największą polska platformę aukcyjną Allegro. Podczas koncertu wystąpią między innymi Kayah, Maria Sadowska, Sofa, DJ Hugo i Mosquitoo. Imprezę poprowadzą: Agnieszka Popielewicz i Maciej Rock. Relacje z zabawy w Koszalinie będzie można oglądać co godzinę w Telewizji POLSAT, w trakcie transmisji koncertu Sylwestrowego z Placu Konstytucji w Warszawie

W konkursie alleMIASTO wzięli udział mieszkańcy 1. miast w rozmiarze M (liczące od 90 do 130 tysięcy mieszkańców) - Tychów, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Jaworzna, Tarnowa, Słupska, Koszalina¸ Wałbrzycha, Elbląga, Grudziądza, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Opola, Włocławka, Płocka, Kalisza i Jastrzębia Zdroju. Kupując na Allegro oszczędzali, a wszystkie ich zakupy były przeliczane za pomocą algorytmu, który porównywał ceny w Internecie i w tradycyjnych sklepach. Dzięki temu powstawał ranking miast na stronie allemiasto.pl.

Obraz

Rywalizacja w konkursie alleMIASTO do ostatniej minuty była zacięta. O pierwsze miejsce walczyli mieszkańcy Koszalina, Zielonej Góry, Tychów i Słupska. Koszalinianie, kupując między 1 września a 3. października na Allegro prawie 80 tysięcy przedmiotów w ponad 50 tysiącach aukcji, zaoszczędzili ponad 657 tysięcy zł i zwyciężyli w konkursie. Mieszkańcy Zielonej Góry, którzy zajęli drugie miejsce zgromadzili oszczędności w wysokości 636 tysięcy zł. Trzecie miejsce przypadło Tyszanom, którzy zaoszczędzili ponad 622 tysięcy zł.

_ "Wszyscy uczestnicy naszej akcji są zwycięzcami, bo wszyscy zaoszczędzili. Ceny w Internecie są średnio niższe o około 20 proc. od tych w tradycyjnych sklepach, co wykazały badania, które wykonano na nasze zlecenie" _ - powiedział Patryk Tryzubiak, rzecznik prasowy Grupy Allegro. _ "Mieszkańcy miast w rozmiarze M wykorzystali tę różnicę cen i zaoszczędzili w sumie ponad 9 milionów zł. Pokazali też, że są liczącym się partnerem w handlu internetowym" _.

Miasta uczestniczące w konkursie odwiedzał też Truck Allegro - mobilne centrum edukacyjne. Podczas wizyt ekipy Allegro mieszkańcy brali udział w emocjonujących aukcjach „na żywo”, podczas których licytowano odtwarzacze MP3, kamery cyfrowe, namioty i piłki. Dochód z licytacji w wysokości 6 900 złotych został przekazany na pomoc przy usuwaniu szkód po lipcowym huraganie w Legnicy.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także