Jak powstała podwodna reklama smartfonu Sony Xperia ZR

Jak powstała podwodna reklama smartfonu Sony Xperia ZR

Jak powstała podwodna reklama smartfonu Sony Xperia ZR
Źródło zdjęć: © Telepolis
22.05.2013 12:35

Sony Xperia ZR to smartfon, którego najbardziej promowaną cechą jest możliwość rejestrowania filmów i zdjęć pod wodą. Zobaczcie jak przygotowano podwodną kampanię reklamową telefonu.

Xperia ZR to tańsza wersja Xperii Z, wyposażona w 4,55-calowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości 1280 x 720 pikseli z BRAVIA Engine 2 i panelem OptiContrast. Sercem smartfonu jest SoC Qualcomm Snapdragon APQ8064 z czterema rdzeniami taktowanymi zegarem 1,5 GHz i grafiką Adreno 320, do tego mamy 2 GB pamięci RAM, 8 GB pamięci wewnętrznej, gniazdo kart microSD i Androida 4.1 Jelly Bean. Uszczelniana obudowa telefonu umożliwia wykonywanie zdjęć i filmów pod powierzchnią wody. Sprzętowy spust aparatu rozwiązuje problem działania dotykowego ekranu pod wodą.

Certyfikaty IP55 i IP58 pozwalają na trzymanie telefonu pod wodą na głębokości 1,5 metra przez 30 minut. Zdjęcia rejestrowane są za pomocą sensora 13 Mpix wykonanego w technologii Exmor RS for mobile, zdolnego rejestrować także filmy o jakości FullHD. Nie zabrakło łączności LTE Cat3 z pobieraniem do 100 Mb/s i wysyłaniem plików z prędkości do 50 Mb/s, jest też HSPA+DC z prędkością pobierania do 42 Mb/s, Bluetooth 4.0, NFC, GPS, wyjście TV (MHL) i radio FM. Całość zasila akumulator o pojemności 2300 mAh.

Jeffery Richt umieścił w sieci film prezentujący prace nad zdjęciami reklamowymi nowego smartfonu Sony. Z informacji opublikowanych przez Sony wynika, że Xperia ZR trafi jedynie na wybrane rynki, z pominięciem nie tylko Polski, ale nawet Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)