Bez gwiazdy nie ma jaz... iPhone'a
Kolejne firmy zaczynają dostrzegać korzyści płynące z reklamy
w telefonach iPhone. Internetowy sklep App Store jest nie tylko źródłem
aplikacji, ale także sposobem na wypromowanie nowych produktów. Z
takiego pomysłu postanowiła najwyraźniej skorzystać firma Mercedes-Benz
Niedawno pisaliśmy o projekcie nowoczesnego samochodu z hybrydowym silnikiem, którym będzie można sterować za pomocą telefonów iPhone. W App Store pojawiają się również gry wyścigowe, w których można przetestować najnowsze modele samochodów. Najwyraźniej firmy motoryzacyjne dostrzegają potencjał kryjący się w telefonach Apple. Ostatnia odsłona walki o klienta to pomysł Mercedesa.
W internecie pojawił się interesujący film zatytułowany „Secret Video of Mercedes-Benz iPhone Application”. Możemy zobaczyć na nim działanie programu, który być może już niedługo trafi do App Store. Użytkownik iPhone’a będzie mógł zapoznać się z historią firmy, typami samochodów, a także wziąć udział w quizie na temat produktów Mercedesa.