Bez gwiazdy nie ma jaz... iPhone'a

Bez gwiazdy nie ma jaz... iPhone'a

09.03.2009 15:41, aktual.: 09.03.2009 16:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kolejne firmy zaczynają dostrzegać korzyści płynące z reklamy
w telefonach iPhone. Internetowy sklep App Store jest nie tylko źródłem
aplikacji, ale także sposobem na wypromowanie nowych produktów. Z
takiego pomysłu postanowiła najwyraźniej skorzystać firma Mercedes-Benz

Niedawno pisaliśmy o projekcie nowoczesnego samochodu z hybrydowym silnikiem, którym będzie można sterować za pomocą telefonów iPhone. W App Store pojawiają się również gry wyścigowe, w których można przetestować najnowsze modele samochodów. Najwyraźniej firmy motoryzacyjne dostrzegają potencjał kryjący się w telefonach Apple. Ostatnia odsłona walki o klienta to pomysł Mercedesa.

W internecie pojawił się interesujący film zatytułowany „Secret Video of Mercedes-Benz iPhone Application”. Możemy zobaczyć na nim działanie programu, który być może już niedługo trafi do App Store. Użytkownik iPhone’a będzie mógł zapoznać się z historią firmy, typami samochodów, a także wziąć udział w quizie na temat produktów Mercedesa.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także