Ranking najcenniejszych marek na świecie w 2007 roku
Financial Times oraz firma Millward Brown przedstawiły najnowszy ranking najbardziej wartościowych (pod względem pieniężnym) marek na świecie. Wśród nich są oczywiście marki firm telekomunikacyjnych.
Marki wyceniano na podstawie kilku czynników, m.in. generowanych przez nie przychodów czy pespektyw dla branż, w jakich działają. Ogólna wartość 100 podliczonych marek wzrosła w tym roku o 10,6%, z 1,44 bln do 1,6 bln dolarów.
| Miejsce | Marka | Wartość (mld dolarów) | Zmiana |
| --- | --- | --- | --- |
| 1. | Google | 66,4 | 77% |
| 5. | China Mobile | 41,2 | 5% |
| 12. | Nokia | 31,7 | 19% |
| 22. | Vodafone | 21,1 | -12% |
| 23. | NTT DoCoMo | 19,5 | 0% |
| 34. | Verizon Wireless | 16,3 | 9% |
| 44. | Samsung | 12,7 | 6% |
| 60. | Motorola | 10,8 | 19% |
| 67. | Orange | 9,9 | 5% |
| 70. | Cingular Wireless | 9,3 | 39% |
| 71. | Siemens | 9,1 | 35% |
| 75. | TIM | 8,4 | - |
| 77. | T-Mobile | 8,0 | -32% |
Szczegółową listę marek oraz opis wyceny można znaleźć na stronie www.millwardbrown.com.