36.6 - nowa marka Plusa

36.6 - nowa marka Plusa

05.06.2008 20:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

36.6 to nowa marka prepaid kierowana do młodzieży przez sieć Plus. Jako jedyna na rynku umożliwia korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta.

Markę 36.6 wyróżnia ponadto prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr.

Ponadto dostępne są usługi:
Chill Bill - Usługa pozwala w każdej chwili (nawet jeżeli konto jest puste) uzyskać dodatkowe złotówki na rozmowy i SMS-y. Wystarczy, że klient ze swojego telefonu zadzwoni pod numer 6666, odsłucha blok 3 reklam i odpowie na proste pytania z nimi związane, a w zamian otrzyma pakiet kwotowy o wartości 1zł (max.10 zł w miesiącu) do wykorzystania w 36.6 i sieci Plus. Esy Floresy - Klient płacąc z góry 3 zł opłaty miesięcznej, otrzymuje możliwość wysyłania przez 30 dni nieograniczonej liczby SMS-ów do wszystkich w 36.6 i sieci Plus, nawet jeżeli w tym czasie wyczerpią mu się środki na koncie. Po 30 dniach usługa jest przedłużana, a opłata pobierana automatycznie, bez dodatkowego działania ze strony Użytkownika. MówiszMasz - Usługa umożliwia Klientowi zbieranie darmowych sekund do wykorzystania w ramach 36.6 i sieci Plus. Klient za każde 2 sekundy rozmowy przychodzącej z sieci obcej otrzymuje jeszcze tego samego dnia jedną sekundę na rozmowy w 36.6 i sieci Plus. Darmowe sekundy można wykorzystać nawet
przy zerowym saldzie konta.
Wespół Wzespół - Użytkownicy, którzy przyjdą do 36.6 wraz z grupą znajomych, mają możliwość wykonywania tanich połączeń między sobą - po 15 groszy za minutę. Im większa grupa, tym dłużej mogą ze sobą rozmawiać:
• 2-3 osoby - 3 m-ce rozmów po 15 gr
• 4-5 osoby - 6 m-cy rozmów po 15 gr
• 6-10 osób - 12 m-cy rozmów po 15 gr
• 11-100 osób - 24 m-ce rozmów po 15 gr

_ Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach - technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie _ - powiedział Jarosław Bauc, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. - _ Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym - wydawało się - nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle
oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę pre-paid - Simplus. _

Dostępne są dedykowane usługi rozrywkowe:
• Brygadka - usługa lokalizacyjna informująca o położeniu geograficznym osób z grupy,
• 36.6 - dedykowana chilloutowa gra planszowa - doskonały sposób na zabicie nudy,
• dedykowane dzwonki i tapety 36.6.

Zasilenia i okres ważności konta:
| Telekarta | 5 zł | 10 zł | 30 zł | 40 zł | 50 zł | 60 zł | 80 zł | 100 zł + bonus 15 zł | 150 zł + bonus 30 zł |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| ważność połączeń wychodzących | 2 dni | 7 dni | 30 dni | 90 dni | 180 dni | 180 dni | | | |
| ważność połączeń przychodzących | 32 dni | 37 dni | 60 dni | 120 dni | 210 dni | 210 dni | | | |

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także