36.6 - nowa marka Plusa

36.6 - nowa marka Plusa05.06.2008 20:10
36.6 - nowa marka Plusa

36.6 to nowa marka prepaid kierowana do młodzieży przez sieć Plus. Jako jedyna na rynku umożliwia korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta.

Markę 36.6 wyróżnia ponadto prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr.

Ponadto dostępne są usługi:
Chill Bill - Usługa pozwala w każdej chwili (nawet jeżeli konto jest puste) uzyskać dodatkowe złotówki na rozmowy i SMS-y. Wystarczy, że klient ze swojego telefonu zadzwoni pod numer 6666, odsłucha blok 3 reklam i odpowie na proste pytania z nimi związane, a w zamian otrzyma pakiet kwotowy o wartości 1zł (max.10 zł w miesiącu) do wykorzystania w 36.6 i sieci Plus. Esy Floresy - Klient płacąc z góry 3 zł opłaty miesięcznej, otrzymuje możliwość wysyłania przez 30 dni nieograniczonej liczby SMS-ów do wszystkich w 36.6 i sieci Plus, nawet jeżeli w tym czasie wyczerpią mu się środki na koncie. Po 30 dniach usługa jest przedłużana, a opłata pobierana automatycznie, bez dodatkowego działania ze strony Użytkownika. MówiszMasz - Usługa umożliwia Klientowi zbieranie darmowych sekund do wykorzystania w ramach 36.6 i sieci Plus. Klient za każde 2 sekundy rozmowy przychodzącej z sieci obcej otrzymuje jeszcze tego samego dnia jedną sekundę na rozmowy w 36.6 i sieci Plus. Darmowe sekundy można wykorzystać nawet
przy zerowym saldzie konta.
Wespół Wzespół - Użytkownicy, którzy przyjdą do 36.6 wraz z grupą znajomych, mają możliwość wykonywania tanich połączeń między sobą - po 15 groszy za minutę. Im większa grupa, tym dłużej mogą ze sobą rozmawiać:
• 2-3 osoby - 3 m-ce rozmów po 15 gr
• 4-5 osoby - 6 m-cy rozmów po 15 gr
• 6-10 osób - 12 m-cy rozmów po 15 gr
• 11-100 osób - 24 m-ce rozmów po 15 gr

_ Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach - technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie _ - powiedział Jarosław Bauc, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. - _ Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym - wydawało się - nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle
oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę pre-paid - Simplus. _

Dostępne są dedykowane usługi rozrywkowe:
• Brygadka - usługa lokalizacyjna informująca o położeniu geograficznym osób z grupy,
• 36.6 - dedykowana chilloutowa gra planszowa - doskonały sposób na zabicie nudy,
• dedykowane dzwonki i tapety 36.6.

Zasilenia i okres ważności konta:
| Telekarta | 5 zł | 10 zł | 30 zł | 40 zł | 50 zł | 60 zł | 80 zł | 100 zł + bonus 15 zł | 150 zł + bonus 30 zł |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| ważność połączeń wychodzących | 2 dni | 7 dni | 30 dni | 90 dni | 180 dni | 180 dni | | | |
| ważność połączeń przychodzących | 32 dni | 37 dni | 60 dni | 120 dni | 210 dni | 210 dni | | | |

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)