Telefoniczna Opieka - nowa usługa Orange

Telefoniczna Opieka - nowa usługa Orange

Telefoniczna Opieka - nowa usługa Orange
Źródło zdjęć: © WP.PL
11.02.2013 09:33, aktualizacja: 11.02.2013 11:46

Orange Polska jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce udostępnia swoim klientom możliwość korzystania z usługi Telefoniczna Opieka

Telefoniczna Opieka jest przeznaczona zwłaszcza dla osób starszych, mieszkających samotnie, chorych lub niepełnosprawnych, które przez długie godziny pozostają w domu bez opieki.

Po naciśnięciu specjalnego czerwonego przycisku alarmowego na telefonie lub przenośnym urządzeniu, następuje automatyczne i bezpłatne połączenie z Centrum Operacyjno-Alarmowym. Przenośny przycisk SOS działa w promieniu do 5. metrów od aparatu.

Operator w Centrum Operacyjno-Alarmowym na podstawie rozmowy z osobą wzywającą pomoc oceni sytuację, udzieli pełnego wsparcia i pomocy, wezwie bliskich, bądź, w razie potrzeby, odpowiednie służby ratunkowe. Operator pozostaje w kontakcie z rozmówcą aż do momentu przybycia pomocy.

Jeżeli operatorowi nie uda się nawiązać kontaktu z osobą potrzebującą pomocy, na przykład w przypadku jej zasłabnięcia, zawiadamia osoby wskazane wcześniej przez klienta, a w razie potrzeby służby ratunkowe. Z urządzenia można skorzystać nie tylko w sytuacji wypadku czy nagłego problemu ze zdrowiem, ale także w takich sytuacjach jak pożar czy włamanie.

Z Telefonicznej Opieki mogą skorzystać klienci usług telefonii stacjonarnej Orange Polska. Za obsługę zgłoszeń odpowiada Polskie Centrum Opieki Sp. z o.o.

Usługę można zamówić m.in. w salonach Orange Polska, poprzez orange.pl oraz infolinie 801 505 505 i 19393, a także wysyłając SMS o treści OPIEKA pod numer 6500. Koszt połączenia z numerem infolinii lub wysłania SMS jest zgodny z taryfą operatora. Miesięczny abonament za usługę wynosi 29 zł, a specjalny telefon wraz z przenośnym przyciskiem SOS można kupić już od złotówki.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)