100 mln dolarów, aby "wykopać" iPhona z rynku

100 mln dolarów, aby "wykopać" iPhona z rynku

100 mln dolarów, aby "wykopać" iPhona z rynku
Źródło zdjęć: © Sprint
13.05.2008 10:36, aktualizacja: 13.05.2008 22:18

Amerykański operator komórkowy Sprint ma zamiar rozpocząć potężną, bo wartą aż 100 milionów dolarów kampanię marketingową skierowaną dokładnie przeciw iPhone.

Sprint, porównując w reklamówkach swój nowy telefon 3. „Instinct” z rywalem jakim jest iPhone, ma nadzieję przekonać konsumentów, że EVDO (wersja technologii CDMA przeznaczona wyłącznie do transmisji danych, mogąca osiągnąć szybkość transmisji danych do około 3Mb/s) oraz GPS to znacznie więcej, niż może zaoferować telefon Apple.

Krótkie spoty reklamowe mają pokazywać przewagę i zalety telefonu „Instinct”. (produkowanego w kooperacji z Samsungiem), oraz wytykać wszystkie wady i braki rywala. Początkowo kampania będzie miała miejsce w Internecie, a w terminie późniejszym (prawdopodobnie w czerwcu) zaistnieje także w innych mediach. Dość dziwnym wydaje się opóźnianie tej kampanii, kiedy lada moment Apple zaoferuje swoim klientom iPhone 3G. Czy Instinct jest na tyle dobry aby pokonać rywala? Przekonamy się niedługo.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)