Amerykański operator komórkowy Sprint ma zamiar rozpocząć potężną, bo wartą aż 100 milionów dolarów kampanię marketingową skierowaną dokładnie przeciw iPhone.
Sprint, porównując w reklamówkach swój nowy telefon 3. „Instinct” z rywalem jakim jest iPhone, ma nadzieję przekonać konsumentów, że EVDO (wersja technologii CDMA przeznaczona wyłącznie do transmisji danych, mogąca osiągnąć szybkość transmisji danych do około 3Mb/s) oraz GPS to znacznie więcej, niż może zaoferować telefon Apple.
Krótkie spoty reklamowe mają pokazywać przewagę i zalety telefonu „Instinct”. (produkowanego w kooperacji z Samsungiem), oraz wytykać wszystkie wady i braki rywala. Początkowo kampania będzie miała miejsce w Internecie, a w terminie późniejszym (prawdopodobnie w czerwcu) zaistnieje także w innych mediach. Dość dziwnym wydaje się opóźnianie tej kampanii, kiedy lada moment Apple zaoferuje swoim klientom iPhone 3G. Czy Instinct jest na tyle dobry aby pokonać rywala? Przekonamy się niedługo.