Vodafone zmienia strategię marketingową

Vodafone zmienia strategię marketingową22.09.2009 15:11
Vodafone zmienia strategię marketingową

Sieć Vodafone dokona rewizji swojej polityki marketingowej. Zmianie ulegnie m.in. hasło przewodnie kampanii oraz jej myśl przewodnia. Ma to zapewnić operatorowi dominującą pozycję na coraz bardziej zatłoczonym rynku smartfonów

Najważniejszą zmianą będzie to w podejściu do klientów i dotyczyć będzie wdrożenia nowej filozofii marketingowej. Jak mówi dyrektor Vodafone, Vittorio Colao, od teraz to nie reklamy mają mówić klientowi jaki telefon ma kupić. Teraz to on sam będzie decydować która słuchawka jest dla niego najbardziej odpowiednia.

Odświeżeniu ulegnie również hasło przewodnie kampanii, które z _ Make the most of now _ zmieni się na _ Power to you _. Podobnie stanie się z usługą internetową _ Vodafone Live _, która zostanie zastąpiona przez sklep z aplikacjami mobilnymi o nazwie _ Vodafone 360 _.

Także dział marketingu doczeka się poważnych zmian. Na jego czele stanie nowa osoba, a całe ramię firmy przeniesione zostanie w październiku z Newbury w hrabstwie Berkshire do kwatery głównej w Paddington, w Zachodnim Londynie.

Zmiany nie ominą również sponsoringu sportu (głównie Formuły 1 oraz narodowej drużyny krykieta) - zaangażowanie to ma zostać dokładnie przeanalizowane, a weentualne w nim zmiany zostaną podjęte w 2010 roku.

Rozpoczęta już akcja zmiany polityki marketingowej i wizerunku sieci będzie największą akcją tego typu przeprowadzoną w firmie od 5 lat.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)