Pornhub rusza z ogromną kampanią marketingową
Pornhub to jeden z największych serwisów internetowych dla dorosłych, na którym codziennie czas spędza ok. 35 milionów zarejestrowanych użytkowników. Jak dotąd takie miejsca w sieci, pomimo że bardzo dobrze znane, nie starały się reklamować w mediach masowego przekazu. Pornhub chce zmienić ten stan rzeczy.
11.03.2014 12:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
A jak najskuteczniej przeprowadzić kampanię marketingową? Najlepiej, żeby wzięli w niej udział sami internauci i wykazali się swoją zbiorową kreatywnością.
Pornhub ogłosił konkurs, w którym poszukuje najlepszych pomysłów na reklamę, którą można by opublikować w codziennej gazecie, wyemitować w telewizji czy umieścić na billboardzie.
Nagroda dla najbardziej pomysłowego internauty to rzeczywiście coś, o co warto powalczyć. Zwycięzca bowiem zostanie dyrektorem kreatywnym serwisu Pornhub. Pomijając już fakt darmowego członkostwa, roczny kontrakt na tym stanowisku z pewnością jest bardzo opłacalny. Pamiętajmy - pornograficznego YouTube'a odwiedza codziennie 3. milionów użytkowników.
Sam konkurs zresztą jest już świetną kampanią marketingową. Jeśli chcielibyście obejrzeć nadesłane dotychczas pomysły na reklamy, wystarczy odwiedzić ten adres.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Piękna modelka – nie uwierzycie jaka była przed Photoshopem"