Microsoft dumnie ogłosił, że udało mu się sprzedać 40 milionów licencji na Windows 8. To znacznie więcej niż to, co w tym samym okresie czasu udało się osiągnąć Windows 7.
Microsoft w końcu się pochwalił wynikami sprzedaży Windows 8. Te, jak się okazuje, są dużo lepsze, niż się spodziewano. Windows 8 nie tylko sprzedaje się dobrze, ale również sprzedaje się znacznie lepiej, niż Windows 7 w tym samym okresie od premiery. Microsoft sprzedał już 40 milionów licencji. Nie wszyscy jednak wierzą, że przekłada się to na sukces rynkowy.
Asus jest niezadowolony z ilości sprzedanych przez niego urządzeń z Windows 8. – _ Popyt nie jest zbyt wysoki _ –. komentuje dyrektor finansowy firmy, nie podając dalszych szczegółów. Asus ma jednak problemy z dostarczeniem na czas swoich produktów na rynek, takich jak Taichi.
Wedlug Tripa Chowdhry z Global Equities Research, systemowi Windows 8 bardzo pomógł „Czarny Piątek”, czyli święto przecen. Z tej okazji w sklepach Microsoft Store dostępny był Acer Aspire V5 za 39. dolarów. Każdy ze sklepów miał na stanie 500 sztuk tych notebooków, zostały one wyprzedane w pół godziny. Sklepy te wyprzedały też dotykowego ultrabooka Sony Vaio, wartego 1500 dolarów, dużym powodzeniem cieszył się też 27-calowy desktop Dell XPS One. Problem sprawia tylko Surface, z uwagi na system Windows RT.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Gmail od teraz obsługuje załączniki do 10 GB"