Tak będą wyglądały reklamy w Windows 8
08.10.2012 10:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Windows 8 wprowadza nowe mechanizmy reklamowe dla twórców aplikacji. Mogą to być klipy wideo czy też interaktywne elementy. Będziemy chcieli je jak najszybciej wyłączyć... czy też faktycznie nam się do czegoś przydadzą?
Microsoft, na trzy tygodnie przed premierą Windows 8. uruchomił kampanię informacyjną dla twórców aplikacji i reklamodawców na temat nowych możliwości promowania swoich produktów i usług za pomocą mechanizmów wbudowanych w jego najnowszy system operacyjny. Jako przykład podaje reklamę linii lotniczych Delta, która jest już obecna w aplikacji NBC News
- _ Używając aplikacji NBC News, użytkownik może uruchomić reklamę klikając na kafelek linii Delta. Ten powiększy się na ekranie. Wtedy użytkownik może przesunąć ekran do góry, jeżeli sobie zażyczy, i zobaczyć jak się odbywa podróż z Deltą, od zameldowania się na lotnisku, poprzez ładowanie bagażu, aż do odlotu – proste i zachęcające. Po wszystkim, reklama jest zamykana, a użytkownik przeniesiony z powrotem do aplikacji NBC News _ –. czytamy na blogu Microsoftu.
Inne podane przykłady to reklama sklepu dla sportowców Finish Line w aplikacji Los Angeles Times, reklama Jeepa w aplikacji AccuWeather czy reklama Goldfish Crackers w aplikacji Slacker Radio. Zobaczcie sami, jak to działa, na poniższym wideo:
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Masz telefon z Androidem? Lepiej zainstaluj tę aplikację"