Kaspersky Lab informuje o swoich planach dotyczących partnerstwa z Scuderia Ferrari w latach 2011-2012. Podczas finału sezonu 2010 mistrzostw Formuły 1 – na Grand Prix Abu Zabi - firma poinformuje, że przez kolejne dwa lata będzie oficjalnym sponsorem znanego na całym świecie zespołu kierowców wyścigowych.
Kaspersky Lab informuje o swoich planach dotyczących partnerstwa z Scuderia Ferrari w latach 2011-2012. Podczas finału sezonu 2010 mistrzostw Formuły 1 - na Grand Prix Abu Zabi - firma poinformuje, że przez kolejne dwa lata będzie oficjalnym sponsorem zespołu kierowców wyścigowych.
Kaspersky Lab wszedł do świata wyścigów samochodowych już wcześniej tego roku, podpisując umowę sponsorską z drużyną Ferrari AF Corse dotyczącą serii Le Mans. Firma zdecydowała się kontynuować swoje partnerstwo z Ferrari w świecie Formuły 1. Od przyszłego roku fani zespołu Ferrari oraz F1 będą mogli zobaczyć logo Kaspersky Lab na samochodach teamu.
Podobieństwem między firmami Kaspersky i Ferrari jest fakt, że obie wzięły swoje nazwy od założycieli. Zarówno Jewgienij Kasperski, jak i Enzo Ferrari są innowatorami, którym udało się zrealizować swoje marzenia. Zespół Kaspersky Lab prowadzi walkę ze szkodliwymi programami od ponad 1. lat, z kolei Ferrari jest znane na całym świecie z technicznej przewagi nad konkurencją i bezpieczeństwa swoich samochodów.
Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie bolidów Ferrari już w ten weekend, podczas Grand Prix Abu Zabi.
_ Źródło: Kaspersky Lab _