LG wchodzi do Formuły 1

LG wchodzi do Formuły 1
27.11.2008 14:42
LG wchodzi do Formuły 1

Firma LG Electronics poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1. LG zostanie partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1. W ramach współpracy LG uzyska wyłączność na stosowanie oznaczeń oraz prawo do działań marketingowych jako oficjalny producent elektroniki użytkowej, telefonów komórkowych i systemu przetwarzania danych związanych z wyścigami Formuły 1.

Umowa została zawarta na kilka lat i zacznie obowiązywać od stycznia 200. r. „Formuła 1 reprezentuje najwyższy poziom innowacji technologicznej w najlepszym stylu, co idealnie odpowiada wizji marki i firmy LG Electronics” — powiedział Dermot Boden, dyrektor ds. marketingu w LG Electronics. „Uważamy, że zawody F1 są bardziej ekscytujące i elektryzujące niż jakikolwiek inny sport. Z taką samą pasją i energią myślimy o LG”. „LG jest liderem w dziedzinie elektroniki i pionierem w zakresie nowoczesnych technologii, oferującym innowacyjne rozwiązania o niepowtarzalnym stylu.

288762025591715987
Źródło zdjęć: © (fot. LG)

To doskonale pasuje do wizerunku Formuły 1”. — powiedział Bernie Ecclestone, dyrektor generalny Formula One Group. „Mamy ze sobą wiele wspólnego. Bardzo się cieszę z nawiązania tej współpracy oraz z nowych rozwiązań technologicznych, jakie ona przyniesie”. Firma LG, jako oficjalny dostawca systemu przetwarzania danych zbieranych w trakcie wyścigów Formuły 1, będzie wymieniania w oficjalnej usłudze relacji na żywo (ang. live timing) oraz w powiązanych z nią materiałach graficznych prezentowanych w telewizji. LG uzyska także obszerny pakiet praw do marketingu na całym świecie, powiązanych z marką „Formula 1™”.

„W obecnej sytuacji ekonomicznej firmy muszą podejmować strategiczne decyzje dotyczące wydatków” — dodaje Boden. „W LG uważamy, że najważniejsze są inwestycje we własną markę i starannie przeanalizowaliśmy dostępne opcje marketingu i sponsoringu. Jestem przekonany, że ta ciekawa współpraca w dłuższej perspektywie najlepiej podkreśli możliwości naszych firm”.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)