Jeśli zwykłe Google Glass nie są wystarczająco hipsterskie...
Wygląd Google Glass od samego początku budził kontrowersje. Urządzenie za bardzo rzucało się w oczy. W ostatnim czasie Google zaczął prowadzić rozmowy z projektantami mody, którzy mogliby przygotować wersję Glassów przypominających bardziej standardowe okulary.
Wygląd Google Glass od samego początku budził kontrowersje - urządzenie za bardzo rzucało się w oczy. W ostatnim czasie Google zaczął prowadzić rozmowy z projektantami mody, którzy mogliby przygotować wersję Glassów przypominających bardziej standardowe okulary.
Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. Od 23 czerwca w sprzedaży (na google.com/glass oraz net-a-porter.com)
znajdzie się pięć nowych oprawek z ośmioma różnymi odcieniami przygotowanymi specjalnie przez Diane von Furstenberg - znaną, amerykańską projektantkę mody. Gdy Google Glass oficjalnie wejdą już na rynek międzynarodowy, klienci będą mogli przebierać w różnych modelach okularów. Łącznie z kolekcją Titanium jest ich już teraz około 40, a chodzą też pogłoski o współpracy z firmami Oakley i Ray-Ban.
Standardowa wersja Google Glass kosztuje teraz 150. dol. Za oprawki sygnowane nazwiskiem projektantki zapłacimy 120 dol. więcej.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Wojskowy kombinezon TALOS zostanie zaprezentowany jeszcze w tym miesiącu!