Nikon ogłasza konkurs Nikon Photo Contest

Nikon ogłasza konkurs Nikon Photo Contest
Źródło zdjęć: © Nikon

01.08.2008 10:41, aktual.: 01.08.2008 10:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma Nikon Europe ogłosiła datę rozpoczęcia przyjmowania zgłoszeń do konkursu Nikon Photo Contest International 2008 - 2009 (NPCI). Fotografie można nadsyłać od 1 września do 30 listopada 2008 r. Tematem konkursu jest motto firmy Nikon Imaging Company ― „At the heart of the image” („W sercu obrazu”).

*Firma Nikon Europe ogłosiła datę rozpoczęcia przyjmowania zgłoszeń do konkursu Nikon Photo Contest International 2008 - 2009 (NPCI). Fotografie można nadsyłać od 1 września do 30 listopada 2008 r. Tematem konkursu jest motto firmy Nikon Imaging Company ― „At the heart of the image” („W sercu obrazu”). Motto ma zachęcać do fotografowania rzeczy, miejsc i wydarzeń, które do głębi poruszają, odkrywając piękno i różnorodność życia. W tym roku odbędzie się już 32 edycja tego popularnego wydarzenia. W ubiegłym roku ponad 16 000 uczestników ze 135 krajów nadesłało ponad 47 000 zdjęć. *

Tak jak w poprzednich konkursach, zdjęcia zostaną zaklasyfikowane do dwóch kategorii. W kategorii „Temat dowolny" mogą być zgłaszane wszystkie zdjęcia wyrażające emocje. Do drugiej kategorii —. „Moja planeta” — zostaną zaklasyfikowane wszystkie fotografie przedstawiające środowisko i sceny z życia codziennego. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy entuzjaści fotografii z całego świata, zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. Najlepsze zdjęcia oraz nazwiska zwycięzców zostaną opublikowane w witrynie internetowej NPCI, a także podane na wystawach NPCI oraz w informacjach prasowych.

Wszystkie zgłoszenia zostaną ocenione przez jury złożone z profesjonalnych fotografów, którzy wyłonią głównego zwycięzcę. Z okazji 7. urodzin marki NIKKOR wyróżniająca się praca otrzyma nagrodę dodatkową. Jury przyzna też 54 nagrody zdjęciom najlepszym w różnych kategoriach.

Obraz
© (fot. Nikon)

Podczas trwania konkursu NPCI 200. – 2009 firma Nikon Europe będzie wspierać międzynarodową organizację humanitarną „Right to Play”, wpłacając na jej konto 2 euro za każdego uczestnika z Europy i Afryki. Celem programu „Right to Play" jest nauczanie dzieci, które cierpią z powodu wojen, praktycznych umiejętności niezbędnych w codziennym życiu, poprawa ich zdrowia oraz wspieranie działań pokojowych. Edukacja pokrzywdzonych dzieci odbywa się poprzez sport i zabawy.
_ „Organizując konkurs NPCI, firma Nikon chce zachęcić ludzi z całego świata do odkrycia radości, jaką niesie fotografowanie oraz pokazać, jak wiele może wyrazić jeden obraz. Jesteśmy przekonani, że wszyscy kandydaci podejmą to ekscytujące wyzwanie. Mamy nadzieję, że w tym roku zarówno duch rywalizacji, jak i możliwość wsparcia programu „Right to Play" przyciągnie jeszcze większą liczbę uczestników" _ - mówi Martina Beckmann, menedżer ds. komunikacji i usług marketingowych w firmie Nikon Europe B.V. Warunki uczestnictwa w konkursie NPCI oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie http://www.nikon-is-different.com/pl_PL w zakładce: działania firmy Nikon.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także