Zakupy na Instagramie. W aplikacji pojawiła się możliwość kupowania
To była kwestia czasu. Instagram oficjalnie uruchomił zakupy w aplikacji. Przedmiot oznaczony na zdjęciu będzie można kupić nawet nie zamykając "insta". Funkcja została uruchomiona w USA, ale niebawem ruszy na całym świecie.
19.03.2019 | aktual.: 19.03.2019 18:45
Wygląda na to, że Mark Zuckerberg czuje niedosyt przychodów. Na reklamach umieszczanych w serwisach Facebook i Instagram zarabia już krocie. Niedawno przechwalano się także wynikiem zakupów dokonanych przez posty sprzedażowe - 130 milionów. Ale zawsze znajdzie się sposób na powiększenie zysków. Tym razem aplikacja Zuckerberga ma przeistoczyć się w bezpośredni sklep internetowy.
Niedawno świat obiegła informacja o wprowadzeniu systemu płatności do Facebooka. Jak widać szybko posunięto się o krok dalej. Już dziś w Stanach Zjednoczonych Instagram otwiera "Checkout with Instagram". Na samym początku na rynek wchodzi lekko ponad 20 marek, ale za to jakich. Oczywiście, od każdego z zakupów korporacja Zuckerberga pobierze odpowiednią opłatę.
Wśród pierwszych marek dostępnych w Instagramowym "Checkout" znalazły się między innymi Adidas, H&M, Zara. A poniżej pełna lista, a w niej oczywiście najpopularniejsze i najbardziej ekskluzywne firmy.
Pierwsze marki w Instagramowym sklepie
- Adidas
- Anastasia Beverly Hills
- Balmain
- Burberry
- ColourPop
- Dior
- H&M
- Huda Beauty
- KKW
- Kylie Cosmetics
- MAC Cosmetics
- Michael Kors
- NARS
- Nike
- NYX Cosmetics
- Oscar de la Renta
- Ouai Hair
- Outdoor Voices
- Prada, Revolve
- Uniqlo
- Warby Parker
- Zara
Jak działają zakupy na Instagramie?
Na zdjęciach możecie oznaczać znajomych. W identyczny sposób Instagram pozwoli oznaczyć należący do odpowiedniej marki produkt. Po kliknięciu w znaczni zostaniemy przeniesieni do strony produktu, ale oczywiście nadal pozostajemy w aplikacji Instagram.
Na stronie każdego produktu znajdziemy informacje dotyczące ceny, dostępnych kolorów oraz rozmiarów. Po wybraniu interesującego nas produktu możemy kliknąć "Checkout with Instagram", aby przejść do zakupu. Tam jednorazowo musimy przekazać w ręce serwisu Marka Zuckerberga nasz adres zamieszkania oraz dane karty płatniczej.
Źródło: TechCrunch