UK: rachunki za telefon najmniej ważne
Tylko dla co dziesiątego Brytyjczyka rachunek za telefon znajduje się wśród najważniejszych zobowiązań, które regulowane są przez niego w terminie - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Callcredit.
Tylko 11% mieszkańców Wielkiej Brytanii przyznało, że opłata za rachunek telefoniczny znajduje się wśród czterech rodzajów rachunków, które regulowane są przez nich terminowo. Przy czym młodsi ankietowani nadawali rachunkom telefonicznym wyższy priorytet, niż starsi użytkownicy telefonów.
Jednocześnie wyniki badań potwierdzają, że ankietowani zdają sobie sprawę z konsekwencji, jakie niesie ze sobą nieregulowanie należności w terminie. Prawie co czwarty z nich (24%) rozumie, że płacenie wybranych, konkretnych rachunków pozwala na minimalizację zagrożenia uznania go za klienta o niskiej wiarygodności kredytowej.
Badanie zostało przeprowadzone online w dniach od 2. do 5. października. Wzięło w nim udział 2027 osób powyżej 18. roku życia.