Messenger: Facebook testuje automatycznie odtwarzające się reklamy
Messenger, komunikator Facebooka, niebawem wzbogacić może się o nową funkcję. Już trwają jej testy, na razie pojawia się nielicznym, wybranym użytkownikom.
20.06.2018 | aktual.: 20.06.2018 15:08
Automatycznie odtwarzające się reklamy są w internecie normą. Facebook chce, by podobnie było w mobilnej wersji Messengera. Zapewne pojawiłyby się pomiędzy archiwum rozmów z użytkownikami. Dziś reklamy już są tak wyświetlane, ale jeszcze nie w formie automatycznie uruchamiających się materiałów wideo:
Reklamy w Messengerze już są
Nie jest jeszcze potwierdzone, czy Facebook na pewno wprowadzi tę funkcję. Póki co trwają testy i na podstawie ocen użytkowników ma zostać podjęta decyzja. Jak pisze serwis Wirtualne Media, Stefanos Loukakos z Facebooka przyznał, że społecznościowemu gigantowi najbardziej zależy na wygodzie osób korzystających z komunikatora. Jeśli testerom nie spodoba się taki sposób wyświetlania reklam, to my najpewniej ich nie zobaczymy.
Facebook lubi Polskę
Ciekawe, czy nowość zobaczą polscy użytkownicy. To całkiem możliwe, w końcu Facebook już kiedyś wybrał Polskę na jeden ze swoich eksperymentów. Na naszym przykładzie sprawdzano, czy przyjmą się nowe funkcje wbudowane w Messengera. Według przedstawicieli Facebooka, Polacy są bardzo zaawansowani technologicznie i szybko podchwytują wszystkie nowinki. Dajcie znać, jeśli zobaczycie automatycznie odtwarzające się reklamy w Messengerze u siebie.