Virgin chce mieć w Polsce ponad milion klientów w ciągu 3 lat
Nie będzie automatów w BOK-u, klient zawsze połączy się z człowiekiem, pracownikiem Virgin Mobile, a nie zewnętrznej firmy. Do końca roku operator chce mieć dziesiątki, może setki tysięcy kart SIM.
24.08.2012 | aktual.: 24.08.2012 13:29
_ Plany mamy w horyzoncie trzyletnim, wtedy chcielibyśmy mieć ponad milion klientów _ - powiedział Tomasz Gniewek, dyrektor operacyjny polskiego Virgin Mobile.
Virgin Mobile chce zawalczyć na polskim rynku przede wszystkim jakością obsługi klienta, Szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.
_ Będziemy nagradzać za to, że się z nami jest, a nie że się do nas dołącza _ - powiedział Marcin Wieczorkowski, szef marketingu polskiego Virgin Mobile.
Program lojalnościowy, obejmujący różne zniżki i bilety, jest właśnie tworzony. Jego finalna wersja ma zależeć od tego, czego będą chcieli użytkownicy - nie będzie to oferta stworzona przez operatora w oderwaniu od realnych potrzeb.
Startery do końca roku mają być dostępne w 23 tys. punktów, w 30 tys. punktów można już kupić doładowanie (100 tys. do końca roku).