Uber - zarezerwuj transport bez aplikacji. Firma testuje nowe rozwiązanie
Rezerwacja Ubera bez korzystania ze smartfona? Taka możliwość dostępna jest na razie na lotnisku w Toronto, jednak już niedługo może stać się standardem we wszystkich miastach, w których przewoźnik oferuje swoje usługi. Trwają testy nowego sposobu.
03.09.2019 14:38
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na początku sierpnia Uber uruchomił specjalne interaktywne kioski w międzynarodowym porcie lotniczym Pearson w Toronto. Dzięki nim, pasażerowie mogą zamawiać przejazdy bez korzystania ze smartfona. Znaczna część technologii stosowanych w kioskach bazuje na tej, która jest wykorzystywana w zielonych hubach - miejscach, gdzie personel Ubera służy pomocą kierowcom.
Uber testuje zamawianie bez aplikacji
"Jest to test realizowany na lotnisku w Toronto. Wykorzystaliśmy istniejący sprzęt, używany w zielonych hubach, który dodatkowo zmodyfikowaliśmy pod kątem szybkości, opłacalności i operacji" - poinformował za pośrednictwem Twittera Jon Katrowitz, interface designer w Uberze.
Nowe rozwiązanie ma na celu zapewnienie większego dostępu podróżnym, którzy z przyczyn technicznych, mogą mieć trudności z zamawianiem przewozu przez aplikację mobilną. Interaktywne kioski będą również świetnym rozwiązaniem dla osób borykających się z barierą językową.
Testowanie nowego sposobu zamawiania Ubera to dobra wiadomość dla przyjezdnych, którzy mają dość dodatkowych kosztów związanych z roamingiem danych.
Na razie niema informacji na temat kolejnych lokalizacji nowych kiosków Ubera. Wiadomo jednak, że jeśli nowe rozwiązanie przypadnie do gustu mieszkańcom Toronto, to już wkrótce usługa dotrze do większości miast, w których przewoźnik oferuje swoje usługi.
Czytaj także: "Lex Uber" szansą na bonus. Taksówkarze jak programiści