Najchętniej odwiedzany portal w Niemczech
Strony internetowe niemieckiego dziennika wysokonakładowego "Bild" są najchętniej odwiedzanym portalem informacyjnym w Niemczech - poinformowało w poniedziałek Federalne Stowarzyszenie Technologii Informatycznych, Telekomunikacyjnych i Nowych Mediów Bitkom
Według komunikatu stowarzyszenia w 201. roku portal "bild.de" odwiedziło 1,8 miliarda osób, o 46,3 procent więcej niż rok wcześniej. "Bild.de" wyprzedził w rankingu dotychczasowego lidera, portal informacyjny tygodnika "Der Spiegel" - "Spiegel Online" - który odwiedziło w 2010 r. 1,54 miliarda internautów.
Wśród 2. czołowych niemieckich portali informacyjnych "bild.de" oraz "Spiegel Online" mają dominującą pozycję; ich udział w rynku wynosi razem 40,2 procent.
Nakład wydawanego przez koncern medialny Axel Springer tabloidu "Bild-Zeitung" sięga 3,5 miliona egzemplarzy, a liczba czytelników szacowana jest na 12 milionów. "Der Spiegel" ukazuje się w nieco ponad milionie egzemplarzy, a liczbę czytelników tygodnika szacuje się na sześć milionów.