mBank: duża awaria. Nie działa Blik, są problemy z przelewami. Bank potwierdza
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kłopoty techniczne potwierdził mBank. Awaria spowodowała m.in. to, że nie dało się wypłacić pieniędzy z bankomatu za pomocą Blika.
Strona mBanku działa powoli, podobnie jak aplikacja mobilna. Gdy już uda się zalogować na konto, nie można wypłacić pieniędzy za pomocą Blika - aplikacja bądź bankomat odrzucają transakcję.
"Od około godziny nie mogę zrealizować żadnego przelewu" - skarży się jedna z klientek mBanku.
Jak udało mi się sprawdzić i potwierdzić, pieniądze można wypłacić tradycyjną metodą - korzystając z karty. Nie było też problemów - przynajmniej w moim przypadku - z opłaceniem zakupów kartą.
Problemy zgłaszają użytkownicy mBanku na stronie downdetector.pl, Facebooku oraz Twitterze. Bank potwierdził awarię:
"Aktualnie występują utrudnienia w korzystaniu z bankowości internetowej. Pracujemy nad rozwiązaniem sytuacji" - czytamy w odpowiedzi na Twitterze.
Około godziny 16:00 mBank poinformował, że usterkę wyeliminowano.