Jak długo "żyją" linki przesyłane na serwisach społecznościowych?
Wydawałoby się, że treści zamieszczane na portalach społecznościowych, blogach, YouTube, przesyłane mailem, itp. będą długo krążyły w sieci. Tymczasem przypominają muszki owocówki.
08.09.2011 | aktual.: 21.09.2011 14:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Z zestawienia przygotowanego przez Bitly wynika, że tylko przez kilka godzin ktokolwiek zwraca uwagę na to, co polecamy. Połowa kliknięć na link na Twitterze ma miejsce przed upływem 2,8 godziny, na Facebooku zanim minie 3,2 godziny, a po 3,4 godziny zaczynają zamierać linki przesyłane mailem.
Najdłużej przeżywają linki do filmików na YouTube - kulminacja ich popularności przypada dopiero po pół dnia.