Handlujesz albo sprzedajesz drobiazgi na Allegro? Czekają cię ważne zmiany
Allegro zmienia sposób wysyłania nam rozliczeń transakcji. Zastępuje je zupełnie nowa forma, dostępna dla wszystkich.
Allegro, największy portal aukcyjny w Polsce, wychodzi naprzeciw osobom kupującym. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz skorzystać z nowej formy miesięcznego rozliczenia. Zestawienie będzie wysyłane na twój adres e-mail co miesiąc.
Jak włączyć nowe zestawienia płatności?
Nowe podsumowania Allegro są dostępne w ustawieniach konta. By do nich dotrzeć, musisz zalogować się na swoje konto i przejść pod link Zmiana danych do wypłat. Po uzupełnieniu formularza wypłat można wybrać preferowane powiadomienia, w tym "miesięczne zestawienie płatności".
Co mi daje miesięczne zestawienie płatności?
Podstawową zmianę w sposobie raportowania jest postać dostarczonych zestawień. Zamiast powiadomień z informacjami w treści sprzedający dostają plik CSV. To format zapisu tabel z danymi, który można otworzyć między innymi w Excelu.
Tytuł e-maila od Allegro zmienił się na "Zestawienie operacji".
Bez względu na to, czy prowadzisz duży sklep, sprzedajesz rękodzieło, czy planujesz domowy budżet sprzedając niepotrzebne rzeczy, nowe rozliczenia Allegro ci w tym pomogą. Kupujący zaś będą krócej czekać na swoje przesyłki.