Facebook wyróżnił polską firmę. Sukces Grupy Domodi
Polskie firmy wydają coraz więcej na reklamę w internecie. Banery tworzone są jednak z głową, czego dowodem jest Grupa Domodi. Ich reklamy docierają do większej grupy, co docenił sam Facebook.
20.05.2019 | aktual.: 29.05.2019 13:57
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- Praca z ROI Hunter pozwoliła nam w pełni wykorzystać wszystkie możliwości, jakie Facebook oferuje reklamodawcom, sprawiając, że nasze kampanie stały się bardziej oszczędnymi pod względem czasu i kosztów. – mówi Paweł Lewkowicz, VP Business Growth, Grupa Domodi. – Dzisiaj poświęcamy tylko połowę z czasu, który wcześniej przeznaczaliśmy na analizę wyników kampanii, a nasz zespół, dzięki narzędziom automatyzacji ROI Hunter, codziennie oszczędza cenne godziny na tworzeniu reklam – dodaje.
O jakich zmianach mowa? Nowości zostały wprowadzone w połowie 2018 roku. Użytkownicy zostali podzielieni według płci, a więc reklamy były bardziej dostosowane do ich potrzeb.
Oprócz tego piksel zamieszczony na Facebooku dodatkowo umożliwił ROI Hunter zidentyfikowanie najsilniejszych produktów. Dzięki temu system mógł wybierać i wyświetlać na stronie domodi.p asortyment cieszący się największym zainteresowaniem.
Zobacz też. Cybersejf: niebezpieczne memy
Efekt? Polska platforma modowa online była w stanie zwiększyć swoją aktywność reklamową o ponad 17 proc. Dzięki dynamicznym reklamom o 51 proc. wzrósł współczynnik klikalności, co pozwoliło wygenerować 9,48 proc. wzrost współczynnika konwersji.
Takie liczby zwykłemu Kowalskiemu nie muszą nic mówić. Ale z punktu biznesowego mają duże znaczenie. Świadczy o tym fakt, że Facebook przygotował specjalną stronę, na której opisał sukces Grupy Domodi i ROI Hunter.
Znaczenie reklamy w internecie stale rośnie. Niedawno informowaliśmy, że polskie firmy wydają coraz więcej na spoty w sieci. Na różne formy reklamy polskie firmy wydają prawie 10 mld zł - wynika z raportu portalu interaktywnie.com. 3,2 mld zł to suma przeznaczona na reklamy na portalach internetowych, natomiast miliard zł wydano w... Google. Co za tym idzie, pod względem dynamiki wzrostów, wydatki reklamowe w internecie wyprzedziły lidera, czyli reklamę telewizyjną.